مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد:

افزایش ۲۰ درصدی جابجایی مسافران توسط خطوط قطار شهری مشهد

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد گفت: در مدت ۷ روز، ۷۲۴ هزار مسافر توسط خطوط قطارشهری مشهد جابجا شدند که در مقایسه با سال گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته است.

افزایش ۲۰ درصدی جابجایی مسافران توسط خطوط قطار شهری مشهدبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، وحید مبین مقدم مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد گفت: براساس آمار‌های ثبت شده از تاریخ ۲۷ اسفند ۹۷ تا ۴ فروردین ۹۸ ، ۷۲۴ هزار و ۳۱۵ مسافر توسط خطوط قطارشهری مشهد جابجا شده‌اند که نسبت به سال گذشته حدود ۲۰ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: از این تعداد ۵۸۱ هزار و ۶۸۷ مسافر توسط خط یک و ۱۴۲ هزار و ۶۲۸ مسافر نیز توسط خط دو قطارشهری مشهد جابجا شده‌اند، این در حالی است که سال گذشته در این مدت ۵۲۵ هزار و ۹۴۵ مسافر توسط خط یک و ۵ هزار و ۷۰۴ مسافر توسط خط دو جابجا شده‌اند که جابجایی مسافر در خط دو ۲۵ برابر افزایش داشته است.
 
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد ادامه داد: طبق آمار اول فروردین که خطوط قطارشهری مشهد تا ۳ بامداد برای سرویس‌دهی به شهروندان و زائرانی که قصد حضور در حرم رضوی هنگام تحویل سال را داشته‌اند ۱۰۸ هزار و ۲۶۱ مسافر و اول فروردین نیز ۶۲ هزار و ۴۴۴ مسافر توسط خط یک و دو قطارشهری مشهد جابجا شده‌اند.

انتهای پیام//ف. ش
 

 

افزایش ۲۵برابری جابجایی مسافر در خط دو قطار شهری مشهد

برچسب ها: مترو ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.