تردد در محور‌های فارس روان است/مسافران مسیر سپیدان به یاسوج از مسیر جایگزین استفاده کنند

مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس گفت: محور‌های استان باز و تردد در آن‌ها به صورت عادی و روان در جریان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، احمدی مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس اظهار کرد: در حال حاضر همه محور‌های شریانی استان باز و تردد در آن‌ها به صورت عادی در جریان است.

وی اضافه کرد: مسیر سپیدان به یاسوج در بخش استحفاظی فارس باز است و گردنه ملاشوره که به دلیل سیل دچار خسارت شده بود بنابر اطلاع معاون راهداری کهگیلویه و بویر احمد تا دو ماه آینده بسته است و مسافران باید از مسیر جایگزین نورآباد- گچساران- یاسوج تردد کنند.

وی ادامه داد: در مجموع تردد‌های جاده‌ای ۲۴ ساعت گذشته کشور، استان فارس پس از تهران، مازندران، گیلان و البرز در رتبه پنجم قرار دارد.

احمدی اضافه کرد: طی شبانه روز گذشته در مجموع حدود ۶۳ هزار خودرو وارد استان و حدود ۷۶ هزار خودرو از استان خارج شده است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس تصریح کرد: پر تردد‌ترین محور ورودی استان محور نورآباد- گچساران و پر تردد‌ترین خروجی محور آباده- شهرضا است.

وی افزود: سه محور پر تردد استان به ترتیب شیراز- مرودشت، مرودشت- شیراز و مرودشت- سعادتشهر است.

احمدی ادامه داد: از دروازه‌های شهرشیراز ۱۲۰ هزار خودرو وارد و ۱۳۴ هزار خودرو خارج شده است که پرتردد‌ترین ورودی محور مرودشت- شیراز و پرتردد‌ترین محور خروجی شیراز - مرودشت بوده است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس گفت: در بخش حمل و نقل مسافر برون شهری استان از ابتدی طرح نوروزی (۲۳ اسفند ۹۷) تا روز گذشته ۲۵ هزار سفر انجام شده که در مجموع ۳۲۳ هزار مسافر جابجا شده اند.

انتهای پیام/چ

وضعیت تردد در محورهای فارس

برچسب ها: ترافیک ، وضعیت راه ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار