افزایش ۱۸ برابری گردشگران ورودی به آبادان

دبیر ستاد خدمات سفر نوروز آبادان گفت: تا هشتم فروردین‎ماه ۹۸ بیش از یک میلیون و ۵۰۰‎هزار گردشگر به آبادان سفر کرده‎اند.

 جمال عامری‎نسب دبیر ستاد خدمات سفر نوروز آبادان امروز در گفتگوبا خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،از افزایش تعداد گردشگران ورودی به شهرستان آبادان در نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: در هشت روز نخست سال جدید بیش از یک میلیون و ۵۰۰‎هزار مسافر  نوروزی به آبادان سفر کرده‎اند.

وی با بیان این‎که این رقم حاکی از این است که تعداد گردشگران ورودی به شهرستان شهرستان نسبت به نوروز سال گذشته ۱۸ برابر افزایش داشته است افزود: از ۲۷ اسفندماه ۹۷ تا هشتم فروردین‎ماه یک میلیون و ۷۵۰ مسافر وارد آبادان شدند که از این تعداد ۶۰۰ هزار نفر نیز در شهرستان اسکان داشته‎اند.

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر نوروز آبادان ادامه داد: در راستای خدمات‎رسانی به گردشگران نوروزی، با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت از تاریخ ۲۸ اسفندماه ۹۷ تا هشتم فروردین‎ماه ۹۸، ۱۶۱ کیلو میوه، ۴۶ تن سیب درختی و ۱۱۵ تن پرتقال با قیمت دولتی در این شهرستان توزیع شده است.

عامری‎نسب گفت: همچنین در این بازه زمانی، ۱۷ تن مرغ و پنج تن گوشت گوسفند با قیمت دولتی به دست مردم و مسافران نوروزی در آبادان رسیده است.

وی با اشاره به اجرای برنامه‎های متنوع فرهنگی برای گردشگران و مسافران نوروزی دراین شهرستان افزود: جشنواره اقوام با همکاری منطقه آزاد اروند، جشنواره غذا با با همکاری شهرداری، اجرای جشنواره‎های خیابانی در اماکن تاریخی، اجرای موسیقی سنتی در جوار کلیسای ارامنه و نیز موزه آبادان از جمله برنامه‎هایی هستند که به تناوب از ابتدای نوروز در شهرستان آبادان درحال برگزاری هستند.

انتهای پیام/ د

افزایش گردشگران ورودی به آبادان  

برچسب ها: جشنواره ، نوروز98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.