ثبت بیش از ۳ میلیون تردد نوروزی خودرو در جاده‌های کردستان

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان از ثبت ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تردد از ابتدای طرح نوروزی تا پایان روز نهم فروردین ماه جاری در سطح جاده‌های استان خبر داد.

 به گزارش  خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،دانش زندی با بیان اینکه  از ابتدای طرح نوروزی امسال تاکنون ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تردد در سطح جاده‌های استان به ثبت رسیده ،گقت:میانگین تردد در یک ساعت در محور‌های استان  ۲۲۰ خودرو  بوده است.

وی افزود: آمار تردد روز گذشته در سطح جاده‌های استان ۲۷۳ هزار و ۸۰۸ مورد در سطح ۵۲ محور دارای دستگاه تردد شمار بوده است.

 زندی با اشاره به اینکه پرترددترین مسیر استان سه راهی موچش به سنندج بوده است، گفت: تردد در سطح جاده‌های استان نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته ۷.۳ درصد کاهش دارد که این کاهش ناشی از وضعیت جوی ناپایدار و بارش‌ها در استان بوده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان بیان کرد: طی روز گذشته ۲۶ خودرو گرفتار در برف توسط راهداران در سطح محور‌های استان رهاسازی، ۲۵ مسافر در راه مانده اسکان و ۴۳۰ کیلومتر برفر‌وبی در استان انجام شده است.

گفتنی است؛ در طرح نوروزی امسال ۴۷۵ راهدار کردستان در طرح نوروزی به صورت آماده‌باش و ۲۴ ساعته در خدمت مسافران و گردشگران هستند.

انتهای پیام/م

بیش از  ۳ میلیون تردد در جاده‌های کردستان ثبت  شد

 

برچسب ها: نوروز 98 ، مسافران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.