دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز مطرح کرد؛

رفع تصرف ۵۵ فقره مستحدثات غیرمجاز در حریم رودخانه/ پلمب ۱۲۲ چاه‌ به دلیل برداشت آب بدون پرداخت هزینه

حاجی شاه کرمی از اعاده ۵۵ فقره مستحدثات غیرمجاز در بستر و حریم رودخانه به حالت سابق خبر داد.

رفع تصرف ۵۵ فقره مستحدثات غیرمجاز در حریم رودخانه/ پلمب ۱۲۲ چاه‌ به دلیل برداشت آب بدون پرداخت هزینهبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حاجی رضا شاکرمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز به تشریح اقدامات انجام شده در حوزه بستر و حریم آب، چاه‌های غیرمجاز در سال گذشته که در راستای حفظ حقوق بیت المال صورت گرفت، پرداخت و اظهار کرد: ۵۵ فقره تخریب مستحدثات غیرمجاز در بستر و حریم رودخانه، موضوع تبصره ۴ ماده ۲ قانون توزیع عادلانه آب، صورت پذیرفته و به حالت سابق اعاده شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز خاطرنشان کرد: مجموعا ۱۲۲ فقره چاه‌های بدون پرداخت هزینه برداشت آب و چاه‌های غیرمجاز در راستای مواد ۲۷، ۲۸، ۰، ۴۵ قانون توزیع عادلانه آب، مسلوب المنفعه و پلمب گردیده است.

وی در خصوص اقدامات انجام شده در زمینه راه و شهرسازی تصریح کرد: تعداد ۳۵ فقره تخریب مستحدثات غیرمجاز صورت پذیرفته است و تقریبا میزان به مساحت ۴۳۱۸۸/۸۹ مترمربع، ۳۱ هکتار از اراضی ملی استان البرز به اداره راه و شهرسازی تحویل و از ید متصرف غیرقانونی خارج شده است.


بیشتر بخوانید: ورود مدعی العموم به موضوع تغییر کاربری اراضی کشاورزی دماوند


شاکرمی در ادامه و در تشریح اقدامات انجام شده در حوزه جهاد کشاورزی بیان کرد: بالغ بر ۳۰ فقره تخریب مستحدثات غیرمجاز اعم از موضوع تبصره دو ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی و باغ‌ها و اجرای احکام قطعیت یافته از سوی محاکم کیفری صورت پذیرفته است.

منبع: میزان

انتهای پیام/

اعاده ۵۵ فقره مستحدثات غیرمجاز در بستر و حریم رودخانه به حالت سابق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۹ ۱۰ فروردين ۱۳۹۸
کارت ملی قدیمی را تمدید کنید.تو این شرایط جوی و سیل و افزایش هزینه ها کی میرود کارت ملی تعویض کند.حداقل 20 درصد مردم کارت ملی قدیمی دارند.حداقل شش ماه کارت ملی قدیمی را تمدید کنند.پیگیری کنید.ممنون
آخرین اخبار