قدوس: از انتخاب آمیان راضی هستم/ شروع خوبی داشتم

ستاره ایرانی تیم فوتبال آمیان فرانسه از انتخاب این تیم و حضور در لیگ فرانسه ابراز رضایت کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سامان قدوس بازیکن ملی پوش تیم فوتبال آمیان که به دلیل عمل آپاندیس حداقل ۵ هفته نمی‌تواند تیمش را در لیگ فرانسه همراهی کند، در گفتگو با فوتبالس کانالن سوئد به تشریح وضعیت خود پرداخت.

این رسانه سوئدی می‌نویسد، قدوس فصل خوبی در فرانسه داشته، اما در حال حاضر، این مهاجم مصدوم است و حدود یک ماه از بازی‌ها دور خواهد بود.

قدوس ۲۵ ساله به کانال فوتبال گفت: مصدومیت همیشه غم انگیز است، به ویژه این چنین مصدومیتی.

قدوس تابستان امسال از اوسترشوند راهی آمیان شد. قبل از این انتقال چندین باشگاه اروپایی خواهان او بودند. اما هنگامی که او به فرانسه رسید، موفقیتش سریع اتفاق افتاد. قدوس در اولین بازی گل زد و در ادامه هم در مسابقات دیگر گلزنی کرد و پاس گل داد.

قدوس گفت: نمی‌توانستم آرزوی شروع بهتری داشته باشم. من خیلی سریع ۲ - سه گل زدم. سه پاس گل هم دادم، بنابراین شروع خوبی در این باشگاه داشتم.

این مهاجم به ما گفت که از انتخاب باشگاهش خوشحال است، اما توانایی‌های بیشتری دارد.

او گفت: من از خودم مطالبه بیشتری دارم. من واقعا راضی نیستم، اما به آنچه که انجام داده ام افتخار می‌کنم و خوشحالم، اما کاملا راضی نیستم.

در آمیان، قدوس، که دارای تابعیت سوئدی و ایرانی است و با امیل کرافت سوئدی هم تیمی است.

قدوس تصریح کرد: با کرافت تقریبا هر روز با هم هستیم. بسیار خوب است که او اینجا هست، به علاوه این که او بازیکن خوبی است.

در فاصله ۹ بازی به پایان لیگ، آمیان در جایگاه ۱۷ در لیگ ۱ فرانسه قرار دارد و تلاش می‌کند در این رقابت‌ها باقی بماند. اما ماه آینده، این تیم باید بدون قدوس به کار خود ادامه دهد.

قدوس خاطرنشان کرد: همیشه مصدومیت ناراحت کننده است، مخصوصا چنین مصدومیتی. من آن روز عصر تمرین کردم، اما صبح که بیدار شدم یکدفعه متوجه شدم که مشکل پیدا کرده‌ام و معلوم شد آپاندیسم دچار مشکل شده. چند ساعت پیش خوشحال و سرحال بودم و چند ساعت بعد خودم را در اتاق عمل دیدم. این مسلماً برای هر کسی ناراحت‌کننده است.

او گفت:  فکر می‌کنم بهتر به گفته پزشکان آرام باشم. همیشه از دست دادن مسابقات مایه تاسف است، به خصوص وقتی که ما با تیم کار می‌کنیم. وضعیت تیم ما کمی خطرناک است و می‌خواستم به تیم کمک کنم. وقتی که من از مسابقات قهرمانی آسیا برگشتم، شکل خوبی داشتیم، بنابراین کمی ناراحت کننده است.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لژیونرهای فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار