تاثیر مثبت بارندگیهای اخیر در احیای سفره های آب زیر زمینی و رونق تولید

وزیر جهاد کشاورزی گفت : بارندگیهای اخیر در احیای سفره های آب زیر زمینی و رونق تولید تاثیر مثبت داشت .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حجتی وزیر جهاد کشاورزی در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان کرمانشاه که با حضور دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور برگزار شد گفت : قطعا بارندگیهای اخیر باعث احیای سفره های آب زیر زمینی و رونق بخش کشاورزی خواهد شد.

وی گفت : با توجه به زحمات شبانه روزی مدیریت بحران در استان، خسارت سیل به کشاورزی استان به حداقل رسیده است.

وی با اشاره به مصوبات دولت و حمایت از خسارت دیدگان بخش کشاورزی افزود: پرداخت خسارت در استان کرمانشاه نیز مانند سایر استانها انجام خواهد شد.

وی گفت: در اثر سیل اخیر بخش های زراعت، باغبانی، دامپروری و آبزی پروری خسارت دیده اند که در استان کرمانشاه نیز گزارش این خسارت ها در حال برآورد است و بعداز جمع بندی نهایی، برنامه ها برای جبران خسارت اعلام خواهد شد.

حجتی تصریح کرد: سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه بعنوان نماینده وزارت جهادکشاورزی در ستاد مدیریت بحران استان در خدمت مردم بوده و مصوبات دولت برای جبران خسارت را پیگیری می کنند.

حجتی افزود: جبران خسارت های وارده به زیرساختهای بخش کشاورزی زمان بر می باشد.

وزیر جهاد کشاورزی اضافه کرد: در برخی مناطق ایستگاههای پمپاژ آب و در برخی مناطق آبگیرها خسارت دیده اند که انشاا... بعد از برآورد خسارت بازسازی خواهند شد.

وی از دکتر جهانگیری بدلیل نگاه ویژه به بخش کشاورزی قدردانی کرد.

گفتنی است در این جلسه نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، به بیان معضلات و مشکلات حوزه انتخابیه خود پرداخته و پیشنهاداتی در راستای حل این مشکلات مطرح کردند .

 

 

انتهای پیام/د

بارندگیهای اخیر باعث رونق بخش کشاورزی خواهد شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار