ارائه تسهیلات ویژه بیمه سلامت به سیل‌زدگان شیراز

مدیر کل بیمه سلامت استان فارس از ارائه تسهیلات ویژه برای سیل دیدگان منطقه سعدی نصر آباد و سلطان آباد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  فرهاد لطفی مدیر کل بیمه سلامت استان فارس گفت: در راستای ارائه خدمت از سوی بیمه سلامت به سیل زدگان شهرستان شیراز شهروندان اهالی منطقه سعدی، نصر آباد و سلطان آباد می‌توانند تنها با مراجعه به دفتر پیشخوان دولت منطقه سعدی با پرداخت مبلغ ۲۰۰ تومان دفترچه المثنی بیمه سلامت دریافت این طرح تا پایان روز ۲۰ فرودین ادامه دارد.

وی با بیان اینکه بر اساس آمار‌ها جمعیتی بالغ بر یک هزار اهالی منطقه سعدی تحت پوشش بیمه سلامت هستند که می‌توانند از این خدمت استفاده کنند، افزود: این خدمت، ویژه سیل زدگانی است در حادثه سیل شیراز اسناد آنان در سیل مخدوش شده و به همین منظور با هماهنگی که از سوی رئیس مرکز بهداشت شهدای والفجردانشگاه علوم پزشکی شیراز انجام شده ساکنین مناطق سیل زده می‌توانند با مراجعه به دفترر پیشخوان دولت منطقه سعدی از این خدمت ویژه برخوردار شوند.

لطفی ادامه داد: دیگر خدمتی که برای اهالی این منطقه در نظر گرفته شده ارایه خدمات دارویی وبیمارستانی است که بستری شدگان بیمه سلامت بدون دفترچه با اعلام کد ملی خدت دریافت ککند ودر خصوص خدمات دارویی نیز تنهابا پرداخت ۳۰ درصد فرانشیز دارو دریافت می‌کنند.

مدیر کل بیمه سلامت استان فارس یاد آور شد: در تعرفه جدید سال ۹۸ بیمه شدگان برای دریافت المثنی دفترچه بیمه سلامت مبلغ ۹ هزار تومان وصدور دفترچه مبلغ سه هزار تومان پرداخت ودفترچه دریافت می‌کنند.

لطفی گفت: هم اینک جمعیتی بالغ بر دو میلیون و ۹۶۰ هزار نفر در استان فارس تحت پوشش بیمه سلامت ایرانیان قرار دارند و چنانچه مشکلاتی مشاهده شود آنان می‌توانند از طریق سامانه پاسخگویی ۱۶۶۶ مشکلات خود را مطرح کرده تا پیگیری شود.
انتهای پیام/م

خدمات ویژه بیمه سلامت به سیل زدگان شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار