خدمت رسانی ۱۲ دستگاه خودرو و ۴۰ امدادگر جمعیت هلال احمر شهرستان نایین به مسافران

رئیس جمعیت هلال احمر نایین از آماده باش و خدمت رسانی ۴۰ امدادگران با ۱۲ خودرو در سطح شهرستان نایین برای خدمت رسانی به مسافران نوروزی دچار مشکل از طوفان شن خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ابراهیم عادل زاده نایینی، رئیس اداره جمعیت هلال احمر نایین گفت: خوشبختانه این اداره تمام قوا و همت خود را برای کنترل شرایط و کاهش حوادث احتمالی با ۴۰ امدادگر و ۱۲ دستگاه خودرو به کار بسته و تاکنون با مشکل جدی روبه رو نشده ایم تمامی گزارشات با خدمات سرپایی بهبود، مسافرین به نزدیکترین محل اسکان راهنمایی و هدایت شده اند.

ابراهیم عادل زاده نایینی، با اشاره به وسعت جغرافیایی شهرستان نایین، تصریح کرد: این شهرستان شاهراه اصلی کشور و با تردد‌های زیادی در چهار مسیر مواصلاتی روبه روست، شرایط امروز و بحران باد و طوفان شن، شرایط اضطراری ویژه‌ای را ایجاد کرده و برای اینکه بهترین خدمات در سطح شهرستان ارائه شود تقاضا داریم از تردد در محور‌ها خودداری و مسافرین در محل اسکان خود و یا نزدیک‌ترین محل اسکان اضطراری توقف کنند.

عادل زاده نایینی تاکید کرد:چهار محور منتهی به نایین، اردکان، انارک، اردستان و اصفهان مسدود میباشد که در حال حاضر محور انارک _نایین از شرایط خاص و اضطراری تری برخوردار است و امدادرسانی همچنان در تمامی محور‌ها در حال انجام است.

رئیس اداره جمعیت هلال احمر نایین اظهار کرد:خوشبختانه اتوبوس محور نایین_یزد که در شن گیر کرده بود و دچار حادثه شده بود با تخلیه تمامی مسافران و اسکان آن‌ها ختم به خیر شد.

وی در پایان از تمامی همشهریان و مسافران نوروزی خواست آرامش خود را حفظ و به هیچ عنوان تردد در مسیر‌های مواصلاتی و درون شهری نداشته باشند.

انتهای پیام/م 

 

خدمت رسانی جمعیت هلال احمر شهرستان نایین به مسافران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار