اقرار سارقان به ۱۵ فقره سرقت

فرمانده انتظامی مرودشت از شناسایی و دستگیری ۷ سارق طی ۴۸ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی مرودشت گفت: طرح‌های ضربتی پلیس با هدف برخورد قاطع با سارقان و هنجار شکنان در ایام تعطیلات نوروز هم با اقتدار کامل پلیس در نقاط آلوده و جرم خیز و با هماهنگی مراجع قضایی اجرا می‌شود.

وی افزود: در همین راستا ماموران طی ۴۸ ساعت گذشته پس از شناسایی منازل و پاتوق‌های تعدادی از سارقان، با اکیپ‌های جداگانه و در طرح‌های ضربتی اقدام به بازرسی از این منازل و پاتوق‌ها کرده و موفق شدند تعداد ۷ سارق دستگیر و بیش از ۱۵ فقره سرقت از آن‌ها کشف کنند.

زراعتیان ادامه داد: در بازجویی‌های فنی و پلیسی از دستگیر شدگان، ۶ فقره سرقت درون خودرو، ۳ فقره سرقت منزل، ۲ فقره سرقت احشام، یک فقره سرقت خودرو، یک فقره سرقت در معابر، یک فقره سرقت موتورسیکلت و یک فقره هم سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره به همراه مقادیری اموال سرقتی کشف شد که اموال به مالباختگان تحویل و متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل شدند.

رئیس پلیس شهرستان مرودشت به شهروندان اطمینان خاطر داد: اجرای چنین طرح‌هایی به طور مستمر و حتی به صورت ویژه در تعطیلات نوروز در دستور کار پلیس قرار دارد و خدمتگزاران مردم در انتظامی مرودشت بصورت شبانه روزی در جهت برخورد قاطع با هنجارشکنان و فراهم کردن امنیت و آرامش شهروندان گام برخواهند داشت.

وی گفت: هر چند پلیس برای پیشگیری از سرقت با تمام امکانات خود تلاش و کوشش می‌کند، با این وجود به شهروندان توصیه می‌کنیم چنانچه قصد سفر و یا ترک منازل خود را دارند، حتما منزل خود را به دوستان و آشنایان مورد اطمینان بسپارند و تا حد ممکن از خالی گذاشتن منزل پرهیز کنند.

انتهای پیام/چ

دستگیری سارقان در مرودشت

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار