آذری جهرمی:

ارتباطات شهرهای کوهدشت و رومشکان استان لرستان به شرایط عادی بازگشت

شبکه ارتباطی مردم شهرهای کوهدشت و رومشکان در استان لرستان با تلاش شبانه روزی دوباره وصل شد.

ارتباطات شهرهای کوهدشت و رومشکان استان لرستان به شرایط عادی بازگشتبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از عادی شدن شرایط ارتباطی شهرهای کوهدشت و رومشکان در استان لرستان خبر داد.

وزیر ارتباطات از ایجاد اختلال در شبکه‌های ارتباطی و فیبر نوری شهرهای گچساران و دهدشت در کهکیلویه و بویراحمد و زیراب و پل سفید در مازندران خبر داد. پرسنل مخابرات این مناطق به همراه همکاران خود در شرکت ارتباطات زیر ساخت ایران بی وقفه در تلاش هستند تا هرگونه قطعی و اختلال در ارتباطات این شهرها با شهرها و استان‌های مجاور را برطرف سازند.

گفتنی است؛ وقوع سیلاب‌های مهیب روزهای گذشته در شهرهای مختلف کشور آسیب‌های شدیدی به زیرساخت‌های ارتباطی آن مناطق وارد کرده است و گاهی موجب قطع ارتباط کلی شده است ولی مسئولان با نظارت شبانه روزی در تلاش هستند تا هرگونه قطعی ارتباط را برطرف سازند.

وزیر ارتباطات با انتشار توییتی در همین خصوص گفت:

" صبح بخیر، ارتباطات شهرهای کوهدشت و رومشکان استان لرستان در ساعت ۶ صبح به شرایط عادی بازگشت. هم اکنون ارتباطات شهرهای گچساران و دهدشت در کهکیلویه و بویراحمد و زیراب و پل سفید در مازندران به علت قطعی فیبرنوری از چند مسیر با اختلال گسترده مواجه است که تا ساعاتی دیگر مرتفع خواهد شد."

ارتباطات شهرهای کوهدشت و رومشکان استان لرستان به شرایط عادی بازگشت


بیشتر بخوانید: اولین سایت مخابراتی پلدختر برای برقراری تماس‌های صوتی در مدار قرار گرفت


انتهای پیام/

خبر وزیر ارتباطات از شرایط ارتباطی در استان لرستان

برچسب ها: خواندنی ، بهترین ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار