جانشین فرماندهی سپاه استان لرستان گفت: همه امکانات و نیرو‌ها برای مردم سیل زده استان لرستان بسیج شده است.

پتو، چادر، نان، آب و غذا اولویت نیاز مردم سیل زده استان لرستان/ بسیج همه امکانات و نیرو‌ها برای مردم سیل زدهسردار حبیب الله توکلی، جانشین فرماندهی سپاه استان لرستان  در گفتگو با خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره آخرین وضعیت مناطق سیل زده استان با بیان اینکه کلیه امکانات سپاه و مردمی را تجهیز کردیم، اظهار کرد: تمام نیرو‌ها به همراه بسیج، گردان‌های بیت المقدس و امام علی (ع) سپاه در استان مشغول امدادرسانی به سیل زدگان هستند.

وی ادامه داد: تجهیزات و کمک‌های مردمی و هلال احمر پس از بارگیری در فرودگاه، از طریق بالگرد به شهرستان‌های پل دختر، معمولان و روستا‌های اطراف ارسال می‌شود.

وی به حضور فرمانده نیروی زمینی سپاه در مناطق سیل زده استان لرستان اشاره کرد و افزود: پس از این بازدید و بررسی مشکلات و خسارات وارده به استان، تصمیم گیری برای کمک رسانی‌های دیگر انجام می‌شود.

سردار توکلی با بیان اینکه همه امکانات و کمک‌ها برای مردم و مناطق سیل زده استان در حال ارسال هستند، خاطر نشان کرد: با نظارت سپاه در فرودگاه تجهیزات و کمک‌ها را بارگیری و به کلیه شهرستان‌ها ارسال می‌شود.

وی با بیان اینکه غذا، آب، نان، چادر، پتو در اولویت امدادرسانی به مردم سیل زده قرار دارد و نیازمند کمک‌های مردمی هستیم، تصریح کرد: به دلیل حجم بالای تخریب امکانات هموطنان عزیز در استان، این تجهیزات و اقلام مورد نیاز بوده و هلال احمر سایر مایحتاج را تامین می‌کند.

وی با بیان اینکه شهرستان‌های پل دخترشهر، معمولان و روستا‌های اطراف تخریب شده است، اضافه کرد: با توجه مساعد شدن هوا در استان، آب کمی فروکش کرده و اولویت خدمات‌رسانی و رساندن تغذیه به مردم عزیز سیل زده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار