آمادگی اردوگاه‌های خوزستان برای اسکان ۴۰۰ هزارنفر از ساکنان حوضه کرخه

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خوزستان از آمادگی اردوگاه‌های استان برای اسکان ۴۰۰ هزارنفر از ساکنان حوضه کرخه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی بحرینی، در نشست کمیته پشتیبانی سیل خوزستان در محل استانداری با اشاره به لزوم تامین اقلام مورد نیاز ساکنان در معرض خطر سیل گفت: امکان اسکان برای ۴۰۰ هزارنفر از ساکنان روستا‌های حوضه کرخه فراهم است.

وی بیان کرد: در بین افراد مستقر در اردوگاه‌های در نظر گرفته شده بسته‌های غذایی شامل ۲۲ قلم کالای اساسی توزیع خواهد شد.

بحرینی اذعان داشت: براساس تصمیم امروز شورای تامین استان، مقرر شد کمیته‌ای درخصوص نیاز سنجی نقاط آسیب دیده و در معرض خطر سیل تشکیل شود تا تصمیم گیری بهتر شود.

این مقام مسئول با اشاره به لزوم تامین اقلام و تجهیزات مورد نیاز پیشگیری از سیل و امدادرسانی به آسیب دیدگان افزود: اگرچه امیدواریم سیل با حداقل خسارت به پایان برسد، اما خود را برای سخت‌ترین شرایط آماده کردیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خوزستان درخصوص کمک رسانی از سایر استان‌ها و منابع ملی اظهار کرد: این مساله در کمیته پشتیبانی بررسی می‌شود، درحال حاضر تمام دستگاه‌های استان از جمله شرکت‌های آب و فاضلاب، برق، هلال احمر و آموزش و پرورش امکانات خود را برای عبور از شرایط فعلی در اختیار ما قرار داده اند.

وی اذعان داشت: سازمان هلال احمر بسته‌های غذایی ۷۲ ساعته را بین سیل زدگان توزیع می‌کند، اما مردم نیز می‌توانند کمک‌های خود را از طریق حساب‌ها و مراکز هلال احمر به دست سیل زدگان برسانند.

انتهای پیام/گ

اردوگاه‌های خوزستان آماده پذیرش سیل زدگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.