عملیات پهپادی نیروهای یمنی در آسمان عربستان

یگان‌های پهپادی مقاومت یمن با استفاده از ۲ فروند هواپیمای بدون سرنشین در آسمان عربستان عملیات انجام دادند.

عملیات پهپادی نیروهای یمنی در آسمان عربستانبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از اسپوتنیک، یگان‌های پهپادی مقاومت یمن بامداد چهارشنبه با استفاده از ۲ فروند هواپیمای بدون سرنشین برفراز کشور عربستان سعودی عملیات انجام دادند.

رسانه‌های سعودی به نقل از «ترکی المالکی» سخنگوی ائتلاف سعودی مهاجم به یمن، گزارش دادند که دو فروند پهپاد یمنی در حال پرواز به سمت شهر «خمیس مشیط» بودند که توسط پدافند هوایی سعودی رهگیری شدند.

البته برخی از رسانه‌های عربی این دو شئ پرنده و در حال نزدیک شدن به خمیس مشیط را دو فروند موشک بالستیک یمن گزارش دادند. در هر حال، گفته می‌شود بعد از هدف قرارداده شدن این دو شئ، ۵ سعودی در این شهر مجروح شدند.

تصاویر منتشر شده از محل حادثه، وارد آمدن خسارت به چندین ساختمان و خیابان را به‌تصویر می‌کشد که این خود نشان‌دهنده موفقیت‌آمیز بودن عملیات پهپادی یمنی‌ها است.

سخنگوی ائتلاف سعودی نیز اعلام کرد که این دو پرنده مهاجم، توسط سامانه پدافند موشکی «پاتریوت» ساخت آمریکا هدف قرار گرفتند.

شهر خمیس مشیط در ۶۰ مایلی شمال مرز‌های یمن است، که در نزدیکی آن پایگاه هوایی «ملک خالد» و تاسیسات نیروی هوایی سلطنتی قرار دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار