کشتارگاه‌ قم به خارج شهر منتقل می شود

کشتارگاه قم به تدریج تعطیل و به مجتمع کشتارگاه طیب گوشت پارسا در جاده قم جعفریه منتقل می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، صابری،رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان قم گفت: مجتمع کشتارگاه طیب گوشت پارسا مجهز به سردخانه، آزمایشگاه، سالن بسته بندی، تصفیه خانه و کارخانه تبدیل ضایعات و یکی از مدرن‌ترین کشتارگاه‌های کشور است.

او  با بیان این که این سایت ۲۰ هکتاری ظرفیت کشتار یک هزار راس دام سبک و ۱۰۰ راس دام سنگین در هر شیفت کاری را دارد ،گفت: در این مجموعه شرایط اشتغال برای ۱۵۰ نفر به طور مستقیم و ۳۵۰ نفر به طور غیر مستقیم در ۳ شیفت کاری فراهم شده است.

رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان قم افزود: فاز یک مجموعه کشتارگاه طیب گوشت پارسا بهمن امسال به طور رسمی به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان قم عنوان کرد: کشتارگاه‌ قم به تدریج تعطیل و به مجتمع کشتارگاه طیب گوشت پارسا در جاده قم جعفریه منتقل خواهد شد.

 ضیایی،مدیرعامل شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان قم هم با بیان این که ۹۵ درصد سهام این شرکت متعلق به ایتام، تشکل‌های کارگری، کارمندان، سازمان بهزیستی و شهرداری قم است، افزود: از فردا فروش ۲۰ هزار سهم از این شرکت به مدت ۲ ماه در قم آغاز می‌شود.

او با اشاره به این که تاکنون ۴۰ هزار سهم این شرکت به ۱۰ هزار نفر واگذار شده است، گفت: در مرحله چهارم فروش، ۲۰ هزار سهم دیگر به ارزش ۵ میلیارد تومان به مردم واگذار خواهد شد.

ضیایی گفت: تاسیس شرکت‌ها براساس قانون مصوب مجلس شورای اسلامی با هدف ایجاد اشتغال و رشد و توسعه شهرستان‌ها و هدایت منابع مردم به بخش‌های تولید در واگذاری بخش خصوصی است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار