تشکیل هزار و ۸۲ پرونده تخلف صنفی نوروز امسال در مازندران

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت مازندران از تشکیل هزار و ۸۲ پرونده تخلف صنفی از ۲۷ اسفندماه پارسال تاکنون در استان خبر داد.

حسین اصغرزاده معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ، به فعالیت تیم نظارت و بازرسی این اداره کل در ستاد خدمات سفر استان اشاره کرد و گفت: طرح تشدید نظارت بر بازار ویژه نوروز در ۲ بخش کالا و خدمات از ۲۷ اسفندماه پارسال آغاز شد و تا ۱۷ فروردین ادامه دارد.

وی با بیان اینکه از آغاز طرح تنظیم بازار تاکنون ۱۰ هزار و ۸۹۱ بازرسی در سطح استان انجام شد، افزود: دانشگاه علوم پزشکی مازندران، نیروی انتظامی، ادارات میراث فرهنگی و گردشگری، تعزیرات حکومتی، جهاد کشاورزی و اتاق اصناف در این طرح مشارکت دارند.

اصغرزاده گفت: در این زمینه هزار و ۸۲ مورد تخلف در این مدت تشکیل شد.

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: بیشترین میزان تخلفات ثبت شده در زمینه گرانفروشی و درج نکردن قیمت بود.

وی به ثبت ۴۷۶ مورد گزارش مردمی در سامانه ۱۲۴ اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان اشاره کرد و گفت: روزانه۱۶۰ بازرس فعال در سطح استان تخلفات صنوف عرضه کننده پوشاک، کیف و کفش و خدمات پرتقاضا رستوران‌ها و مراکز خدماتی به صورت محسوس و نامحسوس رصد و در صورت مشاهده به صورت فوری به تخلفات رسیدگی می‌شود.

اصغرزاده با بیان اینکه رصد بیشتر فعالیت این واحد‌ها و برخورد با متخلفان، نیازمند همکاری همه افراد جامعه است از همه مردم خواست در صورتیکه هنگام خرید کالا‌های مورد نیاز با تخلف واحد صنفی مواجه شدند، با شماره تلفن ۱۲۴ تماس بگیرند.
 

انتهای پیام/آ

تشکیل پرونده تخلف صنفی در زمینه تنظیم بازار

برچسب ها: نوروز ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار