خانه تکانی سرخ پوشان / ۶ بازیکن رفتنی شدند

سرمربی نروژی منچستریونایتد تصمیم دارد در فصل نقل و انتقالات تابستانی دست به خانه تکانی گسترده‌ای در این تیم بزند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سولسشر سرمربی تیم فوتبال منچستر یونایتد  که به تازگی با امضای قراردادی ۳ ساله از مربی موقت به مربی قطعی منچستریونایتد تبدیل شد، تصمیم دارد در فصل نقل و انتقالات تابستانی ۶ بازیکن خود را به فروش برساند.

بر اساس گزارش روزنامه «دیلی میل»، اوله گونار سولسشر، در حال آماده شدن برای فروش شش بازیکن در تابستان امسال است تا تیمش را در "اولد ترافورد" بازسازی کند.

آنتونیو والنسیا کاپیتان باشگاه قرار است این تیم را ترک کند، متئو دارمیان مدافع شیاطین سرخ هم همینطور مارکوس روخو و اریک بیلی نیز ممکن است فروخته شوند، و آندره هررا و خوان ماتا هم که قراردادشان به پایان رسیده خود ممکن است اولدترافورد را ترک کنند. الکسیس سانچز، اکسل توانزبله و تیموتی فوسو منساح نیز شاید فروخته شوند.

از سوی دیگر به نوشته اکسپرس این باشگاه امیدوار است که داوید دخه آ، با وجود مذاکرات طولانی مدت برای تمدید قرارداد، در اولدترافورد ماندگار شود.ضمن این که سانچو از دورتموند، کالیدو کولیبالی از ناپولی و آرون وان بیساکا از کریستال پالاس و کالوم هودسون اودوی ستاره جوان چلسی در فهرست خرید یونایتد‌ها قراردارند.


بیشتر بخوانید: 

ستاره مغضوب به سمت انگلیس متمایل شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار