شطرنج باز خراسانی فاتح رقابت های شطرنج اُپن کرمان

استاد بزرگ مسعود مصدق پور از خراسان، قهرمان نخستین دوره‌ی مسابقات شطرنج یادواره‌ی "سیدسجاد موسوی فرد" کرمان شد.

علیرضا موسی علی رییس هیئت شطرنج استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: مسابقات شطرنج آزاد کرمان، یادواره‌ی زنده یاد "سیدسجاد موسوی فرد" با حضور ۱۱۶ شرکت کننده از ۱۵ استان کشور به مدت ۶ روز در کرمان برگزار شد.

وی افزود: در پایان این رقابت سنگین، مسعود مصدق پور با کسب ۸ امتیاز از ۹ بازی از خراسان قهرمان شد و نیما حسین زاده از آذربایجان شرقی و پویا ماری اریاد از فارس به مقام های دوم و سوم دست یافتند.

موسی علی تصریح کرد: میلاد خدابنده از البرز، حامد بهروزی مقدم از کرمان، وحید خالصی از زنجان، محمد امین اسماعیل نژاد از تهران، مهرداد صداقتی از البرز، میثم خطیبی از زنجان و مرتضی عسکری از آذربایجان شرقی به ترتیب در جایگاه های چهارم تا دهم قرار گرفتند.

وی یادآور شد: در بخش جوایز ویژه‌ی این رقابت‌ها، رسول وزیری از بوشهر بهترین بازیکن کمتر از ریتینگ هزار و ۸۰۰، محمد مهدی زارع زاده بهترین بازیکن کمتر از ریتینگ هزار و ۶۰۰،  امیرحسین هوشمند بهترین بازیکن کمتر از ریتینگ هزار و ۴۰۰ و کیارش عظیم نژاد بهترین بازیکن کمتر از ریتینگ هزار و ۲۰۰ شد.

رییس هیئت شطرنج استان کرمان بیان داشت:  انوشا مهدیان از اصفهان بهترین بانوی شرکت کننده و سحر معصومی از گیلان نفر دوم بانوان شد.

موسی علی گفت: سیاوش خواجه‌ای از کرمان به عنوان بهترین پیشکسوت بالای ۶۰ سال و شاهین مهندسی از تهران به عنوان بهترین بازیکن بالاتر از ۵۰ سال انتخاب شد.

وی افزود: در بخش رده‌های سنی پسران نیز، مرتضی حسینی از کرمان بهترین بازیکن کمتر از ۱۴ سال، حسین محمدی بهترین بازیکن کمتر از ۱۲ سال، برسام کاظم زاده از کرمان بهترین بازیکن کمتر از ۱۰ سال، کوروش روانبخش از کرمان بهترین بازیکن کمتر از ۸  و در بخش دختران هم، ساحل معصومی از گیلان بهترین بازیکن کمتر از ۱۴ سال، زینب مختاری از کرمان بهترین بازیکن کمتر از ۱۲ سال و آدرینا ایمانی از گیلان بهترین بازیکن کمتر از ۱۰ سال شدند.

انتهای پیام/ب

پایان مسابقات شطرنج آزاد کرمان، یادواره‌ی زنده یاد "سیدسجاد موسوی فرد"

برچسب ها: اخبار ورزشی ، شطرنج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار