ویدئویی تکان دهنده از ‏بازگشت خانواده سیل زده خوزستانی به خانه خود

مردم مناطق سیل‌زده در جنوب کشور پس از بازگشت به منازل مسکونی خود جهت ادامه زندگی با صحنه‌هایی دردناک از ویران شدن خانه و وسایل زندگی مواجه می‌شوند.

ویدیویی تکان دهنده از ‏بازگشت خانواده سیل زده خوزستانی به خانه خود در روستای ‎سید عباس شوشبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ساکنان مناطق سیل‌زده استان خوزستان پس از آرام شدن سیلاب‌ها و فراهم شدن شرایط بازگشت به منازل مسکونی خود، با صحنه‌هایی دردناک از ویرانی خانه‌های خود مواجه شدند.

در ویدئویی تاثربرانگیز از خانواده‌ای ساکن روستای سید عباش شهر شوش واقع در استان خوزستان، اعضای یک خانواده پس از مواجه شدن با آسیب‌های شدید سیل به محل سکونت خود به شدت تحت تاثیر قرار گرفته و صحنه‌هایی دلخراش را به وجود آوردند. اعضای این خانواده با دیدن حجم زیاد آب و گل در منزل به نوایی سوزناک به درد و دل با خداوند متعال پرداختند.

بارندگی‌های پرحجم در روزهای ابتدایی سال ۱۳۹۸ حجم وقوع سیل در بسیاری از نقاط کشور شد و زندگی تعداد زیادی از هموطنان عزیز را با آسیب‌های جدی روبرو ساخت. حال با بهبود شرایط روخانه‌ها و مسیل‌های آب، ساکنان این منطق برای مهیا کردن شرایط دوباره زندگی در شهرها و روستاهای خود چشم انتظار یاری مردم نیکوکار ایران و مسئولان کشور هستند.

در ادامه فیلمی دردناک از بازگشت این خانواده به روستای خود مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید: حال و هوای صمیمانه اربعین در میان سیل خوزستان +فیلم


انتهای پیام/

لحظه‌هایی دردناک از بازگشت سیل زدگان به خانه‌های خود

برچسب ها: حوادث ، حوادث طبیعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم پهلو
۰۷:۵۲ ۱۹ فروردين ۱۳۹۸
پسر نوجوانم را از دست دادم سه سال قبل ارزو میکردم همه اموالم را از دست میدادم وتا اخر عمر با گدایی زندگی میکردم ولی پسرم زنده میماند این هموطنان باید خدا را شکر کنند که در این سیل عظیم خانواده شان سلامت هستند.
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۷:۰۳ ۱۸ فروردين ۱۳۹۸
باسلام چه خوب است بجای اینکه مامردم مشکلات رابزرگ جلوه بدهیم همه مانندزمان جنگ دست به دست هم بدهیم وباکمک مسئولین وخودمردم مشکلات رابکاهیم تاهرچه زودترهمه سروسامان بگیرند،،انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۱۸ فروردين ۱۳۹۸
چرا در فکر در صد بیکاری جوانان خوزستان نیستید ؟
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۱۴:۴۰ ۱۸ فروردين ۱۳۹۸
چرا در فکر گرمای بالای 50 درجه خوزستان نیستید . چرا در فکر باتلاترین در صد بیکاری جوانان خوزستان نیستید و آیا فقط باید شما کارخانه داشته باشید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۱۸ فروردين ۱۳۹۸
نماینده های خوزستان که اجازه انتقال آب به زاینده رود رو ندادند و همین آب باعث خسارت به مردم شهرشون شد حالا کجا هستند تا جوابگوی مردم خسارت دیده خوزستان بشن. خوزستان. لرستان. چهارمحال سه استانی که نماینده ها و بعضی از مردمشون برای انتقال آب مقاومت کردند و حالا بیشترین خسارت رو دیدند. کاش کمی بیشتر فکر می‌کردند و به فکر همنوعشون بودند همینطور که اصفهانی ها الان واقعا به فکر اونها هستند و چیزی از کمک کردن دریغ نمی‌کنند. حال همه ی ما وقتی خوبه که حال هموطنانمون خوب باشه و ناراحتی نداشته باشن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۱۸ فروردين ۱۳۹۸
کار بسیار زشتیه کسایی رو که از حقشون دفاع کردن موقع بلا سرزنش کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
خراسان
۰۰:۳۵ ۱۹ فروردين ۱۳۹۸
دلم ميسوزه براي زمينهاي تشنه مركز و شرق كشور حتما ميدونيد فقر بي نهايت و خالي شدن روستاها در اين مناطق ، از بي آبي و خشكساليه ، اين در حالي است كه اين حجم آب عظيم رها شده سر راه خرابي ميكنه و دل مردمان اون خطه رو ميسوزنه و بعد در درياي شور به هرز ميره
تنها دل خوشيم از سيل خوزستان اينه كه بخشي از از اين آب به هورالعظيم يكي از كانونهاي ريزگرد مي ريزه و يك دردي رو لااقل دوا ميكنه
خواهشا آب رو با ديد كلان و ملي مديريت كنيد هموطنان در خوزستان سرتون سلامت
Germany
ناشناس
۰۶:۰۰ ۱۸ فروردين ۱۳۹۸
خدايا كمكمون كن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۱۷ فروردين ۱۳۹۸
قلبم درد گرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۱۷ فروردين ۱۳۹۸
خدايا خودت صبرمون بده
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم پهلو
۰۷:۵۳ ۱۹ فروردين ۱۳۹۸
تقاضای صبر برای مصیبت جانی است واین ضرر مال است ومصیبت نیست ملت کمک کنند تا این ضرر جبران شود.