اعتراف شبکه سعودی «ایران‌ اینترنشنال» به عدم معافیت تحریمی موارد انسان‌ دوستانه +فیلم

ویدئویی را مشاهده می‌کنید که در آن کارشناس شبکه سعودی «ایران‌ اینترنشنال» به عدم معافیت تحریمی لوازم پزشکی و موارد انسان‌ دوستانه از سوی آمریکا اذعان می‌کند.

اعترافبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند روز پیش بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: "آمریکا حساب‌های هلال احمر را مسدود کرده و با این اقدام عملا کمک رسانی از کشور‌های دیگر به مردم سیل زده را مختل کرده است.

وی افزود: با توجه به بلوکه بودن حساب‌های هلال احمر، هیچ شهروند خارجی یا ایرانی مقیم خارج نمی‌تواند کمکی به مردم سیل زده ارسال کند."

این گفته‌‎ سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشورمان، مهر تاییدی دوباره بر عدم صداقت آمریکایی‌ها مبنی بر معافیت تحریمی موارد انسان‌ دوستانه است؛ البته این تناقضات آمریکایی برای مردم ما مسبوق به سابقه است اما این مورد اخیر را می‌توان نمونه‌ای در خور تامل‌ تلقی کرد.

این تضادگویی‌ها آن‌قدر غیرقابل انکار است که شبکه سعودی «ایران‌ اینترنشنال» هم نتوانست آن را پنهان کند؛ تا جایی‌ که علیرضا صلواتی، کارشناس اقتصادی این شبکه به موضوع فوق واکنش نشان داد. در ادامه ویدئوی اعترافات شبکه «ایران‌ اینترنشنال» پیرامون دروغ‌ بودن معافیت تحریمی لوازم پزشکی و موارد انسان‌ دوستانه از سوی آمریکا را مشاهده می‌کنید:

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی طاهری
۲۳:۲۲ ۱۶ فروردين ۱۳۹۸
لعنت خدا بر وهابیهای‌ آدمکش
United States of America
م
۱۳:۳۵ ۱۶ فروردين ۱۳۹۸
ننگ بر رژیم سعودی
آخرین اخبار