فراخوان حراج آثار هنری برای کمک به‌سیل زد گان کشوربا عنوان «سیل مهربانی»

حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان به منظور کمک به سیل زدگان کشوراز هنرمندان استان کردستان دعوت نمود تا در پویش حراج هنری با عنوان «سیل – مهربانی» مشارکت نمایند.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، گفت: امروز بسیاری از هموطنان عزیزمان در این استان‌ها در محاصره سیل عظیمی قرارگرفته اند که سبب خسارت‌های شدید به زیر ساخت‌های این مناطق و همچنین ساکنین مناطق سیل زده شده است و نیازمند یاری و کمک می‌باشند.

امین مرادی با اشاره به رسالت هنرمندان و پیشقدم بودن آنان در کمک به همنوعان گفت: حوزه هنری به صورت سراسری طرح حراج آثار هنری را با عنوان سیل – مهربانی اعلام نموده و در آن آثار هنرمندان جهت کمک به سیل زدگان کشور در قالب نمایشگاهی به حراج گذاشته می‌شود.

مرادی با اشاره به استان کردستان به عنوان قطب اصلی هنر‌های تجسمی کشور و حضور موفق هنرمندان این عرصه در سطح ملی تصریح نمود: با توجه به اعلام آمادگی هنرمندان استان در این طرح ملی و در راستای تقویت همدلی و کمک وپشتیبانی و جبران بخشی از آلام سیل زدگان حوزه هنری استان آمادگی خود را در راستای جمع آوری آثار هنرمندان و ارسال به این حراج بزرگ، اعلام می‌نماید.

وی گفت: هنرمندان استان می‌توانند آثار خود را حداکثر تا ۱۹ فروردین ماه ۹۷ به آدرس سنندج – خ. شهید تعریف – پایین‌تر از بیمارستان شهید قاضی – حوزه هنری استان کردستان تحویل نمایند.

مرادی گفت: حراج بزرگ آثار هنری ۲۰ تا ۲۵ فروردین در تهران برگزار و نتیجه آن به اطلاع هنرمندان مشارکت کننده خواهد رسید.

انتهای پیام/ع

کمک حوزه هنری استان به سیل زدگان کشور

برچسب ها: حوزه هنری ، سیل زدگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.