سیل برای همه ما یک امتحان بود/آیت الله نوری همدانی از مردم برای کمک به سیل زدگان دعوت کرد/ دولت برای جبران خسارت سیل زدگان سریع تر اقدام کند

آیت الله نوری همدانی گفت:از مردم و مسئولان خواست در حدّ توان و به هر طریق ممکن به کمک سیل زدگان بشتابند.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛آیت الله نوری همدانی در ابتدای درس خارج فقه در مسجد اعظم قم با بیان این موضوع که قرآن تاکید می‌کند هیچ کس از امتحان الهی مستثنی نیست و همه در معرض امتحان هستیم، گفت:سیل برای همه ما و نیز سیل زدگان و سایر مردم یک امتحان بود.

وی یادآورشد:مردم سیل زده با صبر و استقامت این امتحان را تحمل کنند البته خسارت و مصیبت خیلی سنگین است، ولی انشاءالله با صبر و تحمل و همکاری هم این مشکل حل می‌شود.

آیت الله نوری همدانی بیان کرد:اما مردم غیر سیل زده هم در معرض امتحان هستند و باید به هر طریق ممکن در حد توان به سیل زدگان کمک کنند.

وی عنوان کرد: ما هم در حد خودمان کمک کردیم و خواهیم کرد،اما باید همه به میدان بیائیم تا هموطنان عزیز مشکلاتشان حل شود البته کمیته امداد و هلال احمر مشغول جمع آوری کمک‌ها هستند.

آیت الله نوری همدانی تاکید کرد: مسئولان که در تلاش هستند باید به کار خود شدت دهند و با یک مدیریت متمرکز و یک وحدت،کار کمک رسانی را انجام دهند و دولت هم هرچه سریعتر خسارت‌ها را برآورد و جبران نماید تا تسکین بر درد و رنج و غم سیل زدگان باشد.

انتهای پیام/ح

دعوت حضرت آیت الله نوری همدانی از مردم برای کمک به سیل زدگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار