امامی امین در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

اعزام ۶ موکب استان تهران به منطقه سیل زده دشت آزادگان

معاون هماهنگی و امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری تهران گفت: ۶ موکب از استان تهران به منطقه سیل زده دشت آزادگان اعزام شدند.

محمد امامی امین معاون هماهنگی و امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به درخواست برخی از موکب داران استان تهران برای امدادرسانی به استان‌های سیل‌زده اظهار کرد: درخواست‌های بسیاری از سوی موکب داران استان برای اعزام به استان‌های سیل‌زده داشتیم که در نشست اولیه با ستاد اربعین حدود ۶ موکب به استان خوزستان اعزام شدند.

وی افزود: محل مأموریتی موکب‌های استان تهران، دشت آزادگان است که با هماهنگی ستاد اربعین استان تهران، طبخ غذا برای ۲۵ تا ۶۰ هزار نفر انجام خواهد شد.

امامی امین گفت: همچنین تعدادی از نانوایی‌های سیار نیز برای اعزام به مناطق سیل زده استان خوزستان و دشت آزادگان اعلام آمادگی کردند.

معاون استاندار تهران گفت: تیم‌های هلال احمر، آب و فاضلاب و برق استان تهران برای امدادرسانی به سیل زدگان در این منطقه حضور دارند.

وی با اشاره به نحوه توزیع اقلام خوراکی در دشت آزادگان نیز تصریح کرد: تیم ارزیابی و عملیاتی پس از نیازسنجی‌های لازم با کمک اتاق اصناف استان تهران و مردم برای توزیع اقلام خوراکی در دشت آزادگان فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

امامی امین بیان کرد: معاونت عمرانی استانداری تهران با همکاری مدیریت بحران استان خوزستان با مدیریت صحیح اقلام را به دست نیازمند و مصرف کنندگان واقعی خواهند رساند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار