آغاز ثبت نام داوطلبان آزمون ورودی پایه دهم مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی استان

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان از آغاز ثبت نام داوطلبان آزمون ورودی پایه دهم مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی استان خبر داد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مهدی نامدار گفت: ثبت نام داوطلبان آزمون ورودی پایه دهم مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی سال تحصیلی 99-98 از فردا دوشنبه 19 فروردین ماه 98 آغاز می‌شود.

وی افزود: ثبت نام داوطلبان از 19 تا 26 فروردین ماه 98 از طریق سامانه ثبت نام به نشانیhttp://azmoon.medu.ir انجام و دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون ورودی نیز از طریق همین سایت در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد.

نامدار با بیان اینکه تمامی فرایند ثبت نام به صورت اینترنتی توسط داوطلب انجام خواهد شد؛ خاطرنشان کرد: آزمون ورودی پایه دهم مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی راس ساعت 9 صبح روز جمعه 31 خردادماه 98 در سراسر کشور به صورت همزمان برگزار می شود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان عنوان کرد: کارت ورود به جلسه آزمون  پنج روز قبل از تاریخ برگزاری آزمون از طریق سامانه ثبت نام در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد.

نامدار در بخش دیگری از سخنان خود به مراحل ثبت نام داوطلبان در آزمون نیز اشاره کرد و گفت: تکمیل نمون برگ اینترنتی ثبت نام در آزمون، بارگذاری فایل عکس داوطلب، پرداخت مبلغ 18 هزار تومان از طریق درگاه اینترنتی سامانه ثبت نام و در نهایت دریافت شماره پیگیری از مهم ترین مراحل ثبت نام داوطلبان است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان همچنین به ضوابط و شرایط ثبت نام داوطلبان در آزمون نیز اشاره کرد و داشتن حداقل معدل کل سالانه 19 پایه هشتم در خرداد سال تحصیلی 96-97 برای داوطلبان مدارس استعدادهای درخشان و کسب حداقل معدل 17 برای فارغ التحصیلان پایه نهم مدارس نمونه دولتی را از اهم این شرایط برشمرد.

انتهای پیام/م

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.