پلی آف لیگ برتر بسکتبال؛

مصاف حساس شیمیدر و پگاه در آزادی/ کار آسان پتروشیمی برای حضور در نیمه نهایی

مرحله دوم پلی آف لیگ برتر بسکتبال کشورمان فردا با برگزاری ۴ دیدار پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار توپ و تورگروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مرحله دوم رقابت‌های پلی آف لیگ برتر بسکتبال کشور فردا با برگزاری ۴ دیدار در نقاط مختلف کشور پیگیری می‌شود و تیم‌های مختلف به مصاف رقبا می‌روند.

پالایش نفت آبادان - ذوب آهن اصفهان / ساعت ۱۶

تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان برای دومین مرتبه در این مرحله به مصاف ذوب آهن اصفهان می‌رود. بازی گذشته دو تیم که به میزبانی اصفهانی‌ها برگزار شد با نتیجه نزدیک ۶۹ - ۶۴ به سود آبادانی‌ها به پایان رسید. این نتیجه قطعا خیلی مطمئن نیست و با توجه به حساسیت این مرحله و غیر قابل پیش بینی بودن بازی‌های آن خیلی دور از ذهن نیست که این بازی به یک جنگ تمام عیار تبدیل شود.

تیم بسکتبال ذوب آهن در صورت پیروزی در این بازی با پالایش نفت برابر می‌شود و از آن جا که بر اساس قانون تیمی که بتواند در ۲ بازی از ۳ بازی برنده باشد راهی مرحله بعد می‌شود بازی دو تیم به بازی سوم که البته بازی هم به میزبانی آبادانی‌ها خواهد بود می‌کشد، اما در صورتی که پالایس نفت برنده این بازی باشد بدون دردسر راهی مرحله نیمه نهایی می‌شود.

  • سرداور: جعفر محمد پور
  • داور اول: محمد رجبی
  • داور دوم: جواد مرادی

شهرداری گرگان - آویزه صنعت پارسا مشهد/ ساعت ۱۶

تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و آویژه صنعت پارسا مشهد دومین دیدار مرحله پلی آف را برگزار می‌کنند. گرگانی‌ها موفق شدند در بازی گذشته با نتیجه ۸۶ - ۷۷ در مشهد مقابل این تیم به برتری برسند و نخستین گامشان را محکم بردارند. حالا آن‌ها برای حضور در مرحله نیمه نهایی باید در یک بازی دیگر برنده شوند.

نماینده مشهد در صورت پیروزی در این بازی باید در سومین مسابقه که روز سه شنبه در گرگان برگزار می‌شود به مصاف این تیم برود.

  • سر داور:رضا جوادی
  • داور اول: عرب
  • داور دوم: صادق قنبری

مصاف حساس شیمیدر و پگاه در ازادی / کار آسان پترو برای حضور در نیمه نهایی

شیمیدر تهران - پگاه تهران / ساعت ۱۶:۴۵

سومین دیدار مرحله پلی آف که در تالار بسکتبال آزادی برگزار می‌شود میان تیم‌های بسکتبال شیمیدر و پگاه است. شیمیدری‌ها در بازی گذشته که در تالار آزادی برگزار شد توانستند با نتیجه ۷۷ - ۵۰ برنده باشند و گام محکمی را برداند.

شیمیدری‌ها که به تازگی به عنوان قهرمانی رقابت‌های غرب آسیا رسیده اند کار چندان ساده‌ای مقابل پگاه نخواهند داشت. پگاهی‌ها همواره نشان دادند تیمی هستند که به سختی شکست می‌خوردند و نتیجه گرفتن مقابل آن‌ها خیلی ساده نیست.

در این بازی هم در صورت پیروزی شیمیدر این تیم راهی نیمه نهایی می‌شود و در صورت برد پگاه تکلیف تیم صعود کننده به بازی سوم می‌کشد.

  • سر داور: محمدرضا صادقیان
  • داور اول:محسن روشن ضمیر
  • داور دوم:سروش خادم

مصاف حساس شیمیدر و پگاه در ازادی / کار آسان پترو برای حضور در نیمه نهایی

نیروی زمینی تهران - پتروشیمی بندر امام / ساعت ۱۸

آخرین دیدار مرحله پلی آف لیگ برتر بسکتبال میان تیم‌های نیروی زمینی تهران و پتروشیمی بندر امام برگزار می‌شود. این بازی قرار است به میزبانی نیروی زمینی در تالار آزادی برگزار شود و به دلیل برگزاری بازی شیمیدر و پگاه در ساعت ۱۶:۱۵ در ساعتی متفاوت برگزار می‌شود.

پتروشیمی بندر امام که یکی از اصلی‌ترین مدعیان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال است موفق شد در بازی رفت و در بندر با نتیجه سنگین ۱۰۳ - ۴۹ مقابل حریف خود به پیروزی برسد. به همین دلیل پیش بینی می‌شود که در این بازی هم کار آسانی داشته باشند و به راحتی راهی مرحله نیمه نهایی شوند.

  • سر داور: آذر افشار
  • داور اول: مهدی آقاجانی
  • داور دوم: امیر کلولی

مصاف حساس شیمیدر و پگاه در ازادی / کار آسان پترو برای حضور در نیمه نهایی


بیشتر بخوانید:

اسامی داوران مرحله دوم پلی آف لیگ برتر بسکتبال اعلام شد

شکست سنگین نیروی زمینی مقابل پتروشیمی

پیروزی جنوبی‌ها و شمالی‌ها مقابل حریفان در لیگ برتر بسکتبال

برد قاطع شیمیدر در نخستین بازی پلی آف لیگ برتر بسکتبال


انتهای پیام/

پیش بازی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار