برد قاطع شیمیدر در نخستین بازی پلی آف لیگ برتر بسکتبال

تیم بسکتبال شیمیدر در نخستین دیدار مرحله پلی آف موفق شد تیم بسکتبال پگاه را شکست دهد.

برد قاطع شیمیدر در نخستین بازی پلی آف لیگ برتر بسکتبالبه گزارش خبرنگار توپ و تورگروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،رقابت‌های پلی آف لیگ برتر بسکتبال کشور امروز آغاز شد و در یکی از مهم‌ترین بازی‌های آن تیم‌های بسکتبال شیمیدر و پگاه تهران در تالار آزادی به مصاف یکدیگر رفتند.  

شاگردان اسلامی بازی را بسیار خوب آغاز کردند و با عملکرد قابل قبولشان توانستند در کوارتر نخست این بازی با نتیجه ۲۱ -۱۱ به برتری برسند. کوارتر دوم، اما متفاوت بود و این بازیکنان پگاه بودند که با بازی خوبشان توانایشان را به تیم قهرمان رقابت‌های بسکتبال غرب آسیا کشیدند.  شیمیدری‌ها با این حال توانستند در این کوارتر هم با نتیجه ۳۰ - ۲۷ برنده باشند.

نیمه دوم هم، اما برای پگاهی‌ها خیلی خوب نبود و بازهم این شیمیدری‌ها بودند که بازی را در اختیار گرفتند و توانستند درپایان این کوارتر هم باز هم برنده بازی باشند و با خیالی آسوده‌تر آماده کوارتر پایانی شوند.  

شاگردان اسلامی در این کوارتر هم روی درخشش بازیکنانشان از جمله جمشیدی توانستند به خوبی بدرخشند و در نهایت با نتیجه ۷۷ -۵۰ برنده این بازی شدند.  

رقابت‌های پلی آف لیگ برتر بسکتبال کشورمان از امروز آغاز شد و تیمی که بتواند در دو بازی از ۳ بازی برنده باشد راهی مرحله نیمه نهایی می‌شود، دومین دیدار دو تیم ۱۹ فروردین برگزار می‌شود.  


بیشتر بخوانید:

درغوکاسیان:قرار است یک بازیکن خارجی دیگر جذب کنیم/آستین در تیم می ماند / هدفمان قهرمانی است

شکست تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان برابر شیمیدر تهران

پیروزی شیمیدر مقابل نماینده فلسطین

پیروزی نزدیک پترو شیمی مقابل نفت آبادان / برد پگاه در دربی تهرانی‌ها


انتهای پیام/ 

درخشش شیمیدرها در نخستین بازی مرحله پلی آف 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار