قابلیت تصویر در تصویر در تمام نسخه‌های یوتیوب فعال می‌شود

بر اساس گزارشی که به تازگی منتشر شده است، قابلیت تصویر در تصویر (PiP) برای نسخه‌های رایگان نیز فعال می‌شود.

.به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یوتیوب سایتی است که روزانه در آن فیلم‌های متنوعی  از سراسر دنیا آپلود می‌شود. این شبکه اجتماعی نرم‌افزاری هم برای تلفن‌های هوشمند دارد. این نرم‌افزار برای سیستم عامل‌های اندروید و آی‌او‌اس در دسترس است. توسعه دهندگان این سایت با توجه به نیاز کاربران تغییراتی در آن ایجاد می‌کنند.

شبکه اجتماعی یوتیوب دارای دو حالت اصلی است. یکی از آن‌ها رایگان است و در واقع بیشتر کاربران از این حالت استفاده می‌کنند و دیگری نسخه کامل یا پرمیم است که باید برای داشتن آن پول پرداخت کرد. نسخه پولی دارای قابلیت‌هایی است که در نسخه رایگان فعال نیستند. البته کمتر کسی برای داشتن آن چند قابلیت راضی به پرداخت پول بیشتر می‌شود.

مدتی بود که قابلیت تصویر در تصویر (PiP) یوتیوب به کاربران پرمیم این نرم‌افزار محدود شده بود، اما این مسئله در ماه ژوئن تغییر کرد. حالا این قابلیت حتی برای کاربران ایالات متحده آمریکا که از نسخه پرمیم استفاده نمی‌کنند نیز قابل استفاده است. اکنون پس از گذشت ۹ ماه، قابلیت تصویر در تصویر یوتیوب برای کاربران نسخه‌های رایگان نیز در سراسر جهان در حال فعال شدن است.

این قابلیت در ایتالیا نیز فعال شده است. گزینه‌ای برای فعال کردن حالت PiP می‌تواند در منوی تنظیمات (Settings) > منوی عمومی (General) در برنامه Android YouTube پیدا شود، اما فقط در دستگاه‌هایی که از اندروید ۸.۰ اورئو یا بالاتر استفاده می‌کنند. با فعال کردن قابلیت PiP می‌توانید ویدئو مورد نظر خود را در پیش‌زمینه مشاهده کنید و همزمان در میان برنامه‌ها چرخ بزنید. شما می‌توانید یک ویدئو یوتیوب را در حالت PiP با فشار دادن دکمه Home پخش کنید بدون آن که قطع شود. در ادامه تصویر این قابلیت را مشاهده می‌کنید:

.


بیشتر بخوانید: هوآوی P30 Pro با پیشرفته‌ترین تکنولوژی دوربین +تصاویر


انتهای پیام/

قابلیت تصویر در تصویر یوتیوب

برچسب ها: فناوری ، یوتیوب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار