کشته شدن پسر جوان با حمله مرگبار سگ ها

سگ‌های خشمگین با حمله به صاحب جوان خود او را کشته و جسدش را به داخل باغ منتقل کردند.

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دو سگ خشمگین با حمله‌ای مرگبار مرگ صاحب خود را رقم زدند. در این حادثه وحشتناک "روان ون استادن" که دچار جراحت شدید از ناحیه سر و گلو شده بود جانش را از دست داد.

اورژانس پزشکی پس از این حادثه در محل حاضر شد، اما تلاش‌ها برای نجات جان این جوان ۲۰ ساله ناکام ماند. دو نظامی گارد امنیتی پس از حضور در صحنه حادثه اقدام به شلیک به سمت سگ‌ها کردند و موفق شدند هر دو سگ را از پای درآورند. "بستر ماری"، یکی از این دو نظامی درباره این حادثه گفت: "پس از آنکه در محل حادثه حاضر شدیم، گردن و سر قربانی در دهان سگ‌ها قرار داشت و آن‌ها صحنه‌ای وحشتناک را رقم زده بودند. "

کشته شدن پسر جوان توسط سگ هایش+ تصاویر////////////

بنا بر گفته بستر، این دو سگ پس از کشتن این پسر جوان جسدش را به داخل باغ کشیده و تمام لباس او را پار کرده بودند.

بستر افزود: "این وحشتناک‌ترین صحنه‌ای بود که در زندگی‌ام دیده بودم. همه جه پر از خون بود و این پسر جوان در استخری پر از خون دراز کشیده بود."

کشته شدن پسر جوان توسط سگ هایش+ تصاویر////////////

به گفته بستر بسیار عجیب و شبیه به یک معما است که چرا سگ‌ها ناگهان به صاحب خود حمله‌ور شده‌اند. این حادثه روز پنجشنبه در منطقه "ارملو" کشور آفریقای جنوبی رخ داد. دوستان و خانواده این پسر جوان با انتشار پست‌هایی در فیسبوک یاد و خاطره او را گرامی داشتند.

گفتنی است؛ حمله مرگبار این سگ‌ها به این پسر جوان و کشتن او در حالی خبرساز می‌شود که در سال ۲۰۱۷ نیز حمله دو سگ پیت بول به یک دختر آمریکایی خبرساز شده بود. "بتانی لین" هنگامی که به همراه دو سگ خود برای پیاده‌روی به جنگل رفته بود مورد حمله آن قرار گرفت و جانش را از دست داد. جسد این دختر جوان توسط پلیس ویرجینیای آمریکا در حالی که توسط سگ‌ها در حال خورده شدن بود پیدا شد.

انتهای پیام/

سگ های خشمگین جان صاحب خود را گرفتند

برچسب ها: حمله حیوانات ، سگ ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۲۴ فروردين ۱۳۹۸
اینم جواب عشاق دلباخته سگها