مدیرعامل آبفای استان تهران:

کیفیت آب خوزستان در تهران بازبینی می‌شود

بختیاری گفت: آزمایشگاه آب تهران، یک مرجع بین‌المللی است و آبی که در خوزستان مصرف خواهد شد، مورد بازبینی آزمایشگاهی ما هم قرار خواهد گرفت.

کیفیت آب خوزستان در تهران مورد بازبینی می شودبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از وزارت نیرو؛ محمدرضا بختیاری، مدیرعامل آبفای استان تهران با اشاره به اینکه این موضوع در چارچوب ابلاغ وزارت کشور به استانداری تهران و تعیین تهران به عنوان استان معین خوزستان انجام می‌شود، افزود: قرار است برای اسکان سیل‌زدگان خوزستان، ۹ اردوگاه تشکیل شود.

وی با اشاره به این که مقدمات کار انجام شده است، گفت: نیازسنجی اولیه انجام شده و چندین دستگاه پمپاژ قوی با امکانات کامل، ۱۲ دستگاه تانکر سیار، چندین دستگاه خودرو مجهز امدادی، ۴۰ دستگاه تانکر ثابت و تعداد زیادی نیرو‌های آموزشی و فنی به خوزستان منتقل شده است.


بیشتر بخوانید: خسارت ۱۵۰۰ میلیارد تومانی سیل به صنعت آب و برق/ مشکل قطعی آب ۷۴۷ روستا لرستان برطرف شد


این مقام مسؤول با اشاره به برنامه‌ریزی برای ارسال آزمایشگاه‌های سیار آب، گفت: آزمایشگاه آب تهران، یک مرجع بین‌المللی است و آبی که در خوزستان مصرف خواهد شد، مورد بازبینی آزمایشگاهی ما هم قرار خواهد گرفت.

به گفته بختیاری، حدود ۱۰۰ نفر از نیرو‌های امدادی و فنی آبفای استان تهران، امروز (۲۰ اردیبهشت) به مناطق سیل‌زده خوزستان اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/

اعزام ۱۰۰ نفر از نیرو‌های آبفای تهران به مناطق سیل زده خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار