رئیس جمهور در مراسم سالروز فناوری هسته ای:

غربی‌ها از IR1 ما می ترسیدند اما امروز IR6 افتتاح می‌کنیم/ سپاه تروریسم را در ایران ریشه‌کن کرد

روحانی گفت: سپاه پاسداران در راس فداکاری علیه تروریست‌ها قرار دارد.

هیچ ملتی به اندازه ملت ایران قربانی تروریست نشده استبه گزارش  خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن روحانی رئیس جمهور در مراسم سالروز فناوری هسته ای که در سالن اجلاس سران برگزار شد؛ ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه و اقدام جاهلانه آمریکا در تروریست خواندن سپاه گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تروریست ها را در ایران ریشه کن کرد و آنها به خارج از کشور فرار کردند و به دامن صدام و بعد به صهیونیست ها و استکبار پیوستند.

رئیس جمهور اظهارکرد: روز میلاد سید الشهدا که فرهنگ ایستادگی، ایثار، شهامت و شهادت به ما یاد داد به محضر همه ملت ایران مسلمانان جهان و همه آزادی خواهان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم. امروز روز میلاد آن آزادمرد و بزرگ مردی است که راه ایستادگی در برابر ظلم و ستم و قدرت‌هایی که می‌خواهند ملت‌های جهان را به زیر سلطه خود در آورند و او به ما یاد داد که چگونه در صحنه زندگی بتوانیم آمر به نیکی‌ها و خوبی‌ها و ناهی از پستی‌ها و زشتی‌ها باشیم.

رئیس جمهور در ادامه با بیان اینکه خوشنودی ما آن جایی است که خوشنودی حق را شاهد باشیم، گفت: ما می‌دانیم در برابر صبر و مقاومت و ایستادگی خداوند به وعده‌اش عمل خواهد کرد و اجر صابرین را به ما خواهد داد.

فرهنگ سیدالشهدا عامل پیروزی ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواه بوده است

روحانی در ادامه افزود: فرهنگ سید الشهدا عامل پیروزی ملت‌های مسلمان و آزادی خواه به ویژه ملت بزرگ ایران بوده است، در نهضت‌ها و انقلاب‌های مختلف و حراست از کشورمان و دفع تجاوز که امروز درسی بزرگ برای مقاومت و ایستادگی ما در برابر آن‌هایی که می‌خواهند با فشار به زندگی مردم ما را از مسیر تعالی باز گردانند.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه امروز روز پاسدار است، اظهار کرد: امروز روز فداکاران و جان برکفانی است که از روز اول انقلاب کنار و برای مردم و با مردم و برای منافع مردم و کشور و انقلاب از راحتی خود گذشتند و  این عزیزان شب‌هایی را  در کنار بقیه نیرو‌های مسلح به صبح آوردند که هر شبش از شب قدر بالاتر بود. بالاتر از شب قدر شب آن پاسدار و فداکاری است که در مرز‌های کشور ایستاده و از منافع کشور دفاع می‌کند و مطمئن نیست که شب را به سلامت به صبح برساند، شب قدر فقط شب‌های قدر ماه مبارک رمضان نیست، درست است که آن‌ شب‌ها شب قدر هستند، ولی ما می‌توانیم شب قدری را بیافرینیم که از شب قدر بالاتر باشد.

رئیس جمهور عنوان کرد: شبی که در آن تصمیم و اراده و نقشه ما برای رفاه این ملت و توسعه ایران با قدرت ملت باشد آن شب، شب قدر است و حتی از آن بالاتر است. تنها در انتظار رمضان و شب‌های قدر آن نباشید بیاییم همه شب‌های خود را شب قدر بسازیم. سپاه پاسداران و بقیه نیرو‌های فداکار مسلح ما شب‌هایی را برای راحتی مردم نخوابیدند و آن‌ها کسانی هستند که شب‌های زندگی خود را شب قدر ساختند.

وی ادامه داد: چرا سپاه به وجود آمد؟ برای چه بود؟ انقلاب بزرگی توسط ملت ایران به پیروزی رسیده که دشمنان فراوانی در منطقه و در جهان قصد داشتند دوران این انقلاب به چند هفته یا چند ماه بیشتر نباشد و انواع توطئه‌ها را علیه ملت ایران طراحی کرد و یکی از آن توطئه‌ها ترور علیه ملت ایران بود.

روحانی با اشاره به پرورش تروریست‌ها در دامن دشمنان ایران تصریح کرد: این تروریست‌ها را ترغیب کردند و پول و تجهیزات لازم از جمله مواد منفجره را به آن‌ها تزریق کردند تا مسئولین و مردم و انقلابیون را به خاک و خون بکشند تا ایران به دورانی که زیر سلطه آمریکا بود بازگردد.

رئیس جمهور ادامه داد: ما به یک نیروی مومن ایثارگر فداکار احتیاج داشتیم تا در برابر تروریست بایستد و با آن‌ها مقابله کند و امنیت را برای ملت ایران به ارمغان آورد و در راس این حرکت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود.

سپاه پاسداران در راس فداکاری علیه تروریست‌ها قرار دارد

رئیس شورای عالی امنیت ملی اظهارکرد : روزی که خانه‌های تیمی در تهران و در دیگر شهر‌های کشور گروهک‌های منافق و چپ با اسامی مختلف که انسان‌های بی‌گناه را ترور کرده بودند دستگیر می‌شدند و به دست عدالت سپرده می‌شدند چه کسانی فداکاری می‌کردند؟ و به خانه‌های تیمی می‌شتافتند و کشته می‌شدند و تروریست‌ها را منهدم می‌کردند و دستگیر کرده و به دستگاه قضا می‌سپردند، در راس این فداکاران سپاه پاسداران قرار دارد.

روحانی در ادامه افزود: روزی که دشمنان ملت جنگ را بر ما تحمیل کردند و اعلام کردند که ۳ روز بعد در اهواز و در هفته‌های بعد در تهران مصاحبه خواهند کرد چه کسانی بودند که در برابر متجاوز ایستادند و فداکاری کردند؟ این ملت ایران بود، این ارتش و بسیج و دلاوران عشایر ما و نیروی انتظامی بودند که ایستادگی کردند و یکی از نیرو‌هایی که در راس این فداکاری حضور داشت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود.

وی با اشاره به اینکه سپاه مورد کینه و غضب آمریکا است، عنوان کرد: شما می‌خواهید سپاه مورد کینه و غضب آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها نباشد؟ شاید این توقعی که در ذهن ما است با واقعیت تفاوت داشته باشد، در طول ۴۰ سال گذشته تمام طرح‌هایشان علیه انقلاب به شکست انجامید، چه کسانی باعث شدند کل ملت ایران، جوانان، زنان، مردان و تمام اقوام و ادیان همه دوشا دوش هم ایستادند و سپاه پاسداران همواره در این ایستادگی پرچمدار بزرگ بود.

رئیس شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه امروز آمریکا و استکبار جهانی کینه و عداوت خود را و شکست‌های خود را از طریق تروریست نامیدن سپاه نشان دهد، افزود: سپاه نیرویی است که تمام آرمان و عملش مبارزه با تروریست بوده است، هیچ ملتی در دنیا نمی‌تواند ادعا کند که بیشتر از ملت ایران قربانی تروریست نشد.

ملت ایران قربانی تروریست ها هستند

وی در ادامه با بیان اینکه ملت ایران قربانی تروریسم است، افزود: ملت ایران قربانی تروریسمی است که توسط ابرقدرت‌ها ساخته و تجهیز شده بودند آن تروریست‌ها مجری فرمان بودند، به من ملتی را نشان دهید که در یک شب تعدادی از نمایندگان مجلس و وزرا و رئیس دستگاه قضایی را در یک انفجار به شهادت می‌رسند و به من رئیس جمهور و نخست وزیری و مقاماتی را نشان دهید که در یک روز بر اثر توطئه تروریستی روحشان به آسمان‌ها پرواز کرد و بیش از ۱۷ زار بی گناه در سراسر کشور به خاک و خون کشیده شدند.

روحانی در ادامه افزود: کدام ملت بالاتر از ملت ایران در مقابله با تروریسم در طول ۴۰ سال گذشته ایستادگی کرده است، و تروریست‌ها را در ایران ریشه کن کرده باشد.

رئیس شورای عالی امنیت ملی با اشاره به اینکه سپاه تروریست‌ها را در ایران ریشه کن کرده است، گفت: باقی‌مانده‌های جلثومه فسادشان به دامان صدام گریختند و امروز به دامان صهیونیزم و استکبار گریخته‌اند. نباید استکبار جهانی از سپاه پاسداران این نهاد فداکار و انقلابی عصبانی باشد، چه کسی در این منطقه در سال‌های اخیر ملت‌های منطقه را در مقابله با تروریزم یاری کرد، اگر عراق از ایران کمک خواست ساعتی درنگ نکردیم، اگر کرد‌های عراق از ما کمک خواستند در شب سقوط اربیل و سلیمانیه به کمک آن‌ها شتافتیم و به تقاضای کمک آن‌ها پاسخ مثبت دادیم.

عامل اول مقابله با تروریست‌ها ملت‌های سوریه و عراق بودند

وی در ادامه افزود: اگر سوریه در مبارزه با تروریست‌ها از ملت ایران درخواست کمک کرد، مردم، رهبری و دولت ایران و سپاه پاسداران لحظه‌ای برای کمک به مردم سوریه درنگ نکرد، چه کسانی داعش را در عراق و سوریه و لبنان به شکست کشاندن و سلطه آن‌ها در سرزمین عراق و سوریه به پایان رساندند. عامل اول مقابله با تروریست‌ها ملت‌های سوریه و عراق بودند، اما چه کسانی به ندای هل من ناصر آن‌ها جواب مثبت دادند، آن‌ها ملت ایران و در راس آن سپاه پاسداران بود.

وی در ادامه با بیان اینکه سپاه از روز اول در سال ۵۸ یکی از بزرگترین اقداماتش مبارزه با تروریسم بوده است، افزود: سپاه در مقابله با تروریسم شهید داده و آخرین شهیدان را در جاده خاش زاهدان توسط کسانی که از سوی آمریکا و هم پیمانانش تجهیز و حمایت می‌شوند تقدیم کرد.

رئیس جمهور ادامه داد: چه کسانی امروز تروریست‌ها را تجهیز و حمایت می‌کنند؟ چه کسانی در تصور استفاده از داعش به عنوان ابزار بودند؟ هنوز هم آمریکا حاضر نیست در مقابل داعش بایستد، هنوز هم به سران داعش پناه می‌دهد، هنوز هم مناطق سران داعش را به دولت‌های منطقه اعلام نمی‌کند.

روحانی عنوان کرد: شما از گروهک‌های تروریستی به عنوان ابزاری علیه ملت‌های منطقه استفاده می‌کنید، شما امروز مدعی اظهار نظر درباره تروریسم شده‌اید؟ و نهاد‌های انقلابی جهان را به عنوان تروریست لقب دهید؟ شما در راس تروریست عالم هستید، شما همه کار کردید.

روحانی در ادامه افزود: نیرویی بود که هواپیمای مسافربری ما را در ۱۲ تیر ۱۳۶۷ در آب‌های خلیج فارس سرنگون کرد، جز شما که بود؟ جز شما نیرو‌های مداخله‌گر که همواره در این منطقه بودید و همواره علیه ملت‌ها و بی‌گناهان تلاش کردید.

رئیس جمهور ادامه داد: کسی که از شما پذیرفت که هواپیمای مسافربری ایرباسی که در حال اوج است، در روت هوایی بگویید ما با f۱۴ اشتباه گرفته بودیم. آن کسی که درس و الفبای هوایی، خلبانی، هوانوردی را آموخته باشد، می‌فهمد این حرف چقد سخیف و بچگانه و دروغ است.

وی افزود: شما می‌خواستید ضرب شصت نشان دهید، شما می‌خواستید به ملت ایران بگویید ما خط قرمز نمی‌شناسیم و کودکان، زنان، مسافران بی‌گناه یک هواپیما را می‌کشیم. پیام شما پیام تروریسم در عالم است، شما امروز با ملت ایران جز عمل تروریستی چه می‌کنید.

روحانی گفت: شما امروز با تحریم چه کردید و چه می‌خواهید انجام دهید. اگر مدعی هستید با تحریمتان جلوی فناوری‌های پیشرفته ایران را می‌توانید بگیرید مطمئن باشید، دروغ می‌گویید و افتتاح‌های امروز ما بر ۱۱۴ فناوری جدید در طول یکسال توسط یک سازمان انرژی اتمی ایران به خوبی به دنیا می‌گوید شما جلوی پیشرفت و توسعه ملت ایران و دانشمندان ما را نتوانستید و نمی‌توانید بگیرید.

رئیس جمهور اظهار کرد: شما اگر دیروز از IR۱ ما می‌ترسیدید، بفرمایید، امروز ما IR۶ را زنجیره‌ای بیست‌تایی آن را افتتاح کردیم و اگر باز هم بیش از این به ظلم و ستم خود ادامه دهید در آینده‌ای نه چندان دور زنجیره IR۸ را هم مشاهده خواهید کرد. شما نمی‌توانید جلوی پیشرفت علمی ملت ایران را بگیرید.

وی تصریح کرد: اگر مقصود شما از این تحریم‌ها این بوده که قدرت نظامی ایران را بکاهید شما بدانید از سال گذشته تا امسال، به موشک‌ها و سلاح‌هایی دست پیدا کردیم که در مخیله شما نمی‌گنجد. پس شما جلوی قدرت نظامی ما را نمی‌توانید بگیرید.

روحانی افزود: اگر مقصود شما از این تحریم اختلاف در داخل ایران است، اشتباه کردید، از اردیبهشت سال گذشته که نغمه شوم تحریم را شروع کردید، تا فروردین امسال وحدت ملت ایران روز به روز بیشتر شده است. امروز همه جناح‌ها، احزاب، نیرو‌های مسلح، نیرو‌های غیر مسلح، تمامی اقوام و تمامی مذاهب یک‌پارچه‌اند.

رئیس جمهور گفت: شما از بارندگی آسمان و سیلاب هم می‌خواستید سوءاستفاده کنید. ملت ایران به شما پاسخ قاطع داد. شما در فضای مجازی و در میان همه دستگاه تبلیغاتی خود خواستید بگویید در میان سیل بین ارتش و سپاه، سپاه و دولت، شیعه و سنی جنگ است، شما خطا کردید.

وی بیان کرد: شما لرستان، خوزستان، گلستان را ببینید که در همه استان‌هایی که مردم گرفتار سیلاب هستند همه در کنار هم از اول بودند. مأمورین دولت یا نیرو‌های مسلح همه در کنار مردم هستند و همه فداکاری کردند. شما هلیکوپتر هلال احمر را کنار هلیکوپتر سپاه و هلیکوپتر ارتش دیدید که با هم پرواز کردند این به معنی وحدت همه نیرو‌های مردمی و مسلح کشورمان است.

روحانی خاطر نشان کرد: شما دیدید در کنار استاندار، فرمانده سپاه و ارتش بود، شما دیدید در کنار فرماندار نیرو‌های نظامی و انتظامی حضور داشتند، شما اشتباه کردید و راه غلط را پیمودید.

رئیس جمهور گفت: شما فکر کردید که اگر سپاه را تروریست بنامید کسی از شما می‌پذیرد؟ شما فعالیت‌هایی که در این دو سال اخیر با هیئت‌های حاکم کم تجربه در آمریکا امتحان کردید، آیا موفق بودید؟ آن روز که گفتید معاهده آب و هوایی غلط است و خارج شدید کسی به شما اعتنا کرد و کف زد؟ آن روز که گفتید ما سیاه‌پوستان، مسلمانان مردم مکزیک، مردم آمریکای لاتین را در زمینه رفت‌و آمد در کشور در تنگنا قرار خواهیم داد، کسی در دنیا به شما احسنت گفت؟

وی افزود: آن روز که شما گفتید قدس پایتخت رژیم اشغالگر متجاوز است، قدس پایتخت اسرائیل شد؟ و کسی از شما قبول کرد؟ قدس برای همیشه پایتخت ملت فلسطین است، بدانید اقدام و فعالیت شما در تاریخ منطقه اثر نخواهد گذاشت، شما خطا می‌کنید. شما وقتی ملتی را تحریم کردید گفتید در تابستان کار ایران تمام است، دیدید انجام نشد. گفتید در کریسمس کار ایران تمام می‌شود، مجدداً دیدید عملیاتی نشد، اعلام کردید در ۲۲ بهمن کار ایران تمام است. مجدد دیدید نشد، گفتید در آغاز سال ۹۸ کار ایران تمام است، شما همیشه در خطا بودید و باز هم در خطا هستید.

روحانی بیان کرد: منافع ملت آمریکا و منافع ملت جهان را به خاطر یک مشت صهیونیسم معامله می‌کنید، این بزرگترین خطا و اشتباه شما است، شما فکر کردید اگر علیه سپاه سخن گفتید در ایران اختلافی ایجاد می‌شود و یا از محبوبیت سپاه کاسته می‌شود؟ بدانید از امروز محبوبیت سپاه از هر زمان دیگری در قلب ملت ایران و منطقه بیشتر خواهد شد.

رئیس جمهور با بیان اینکه شما فقط یک اقدام انجام داده‌اید، گفت:‌در برابر ملت ایران عصبانی بودید و در برابر این عصبانیتتان یک فشار به زندگی روزمره مردم ایران وارد کردید، اگر هدفتان این بود که مردم این سرزمین مواد غذایی خود را در سایه تحریم شما گران‌تر بخرند و زندگی‌شان کمی سخت‌تر شود، موفق شدید، اما هدف شما این نبود، هدف شما اگر این بود که ملت ایران در برابر آمریکا یکپارچه شوند این عملیاتی شد.

وی ادامه داد: امروز هیچ کس در این کشور طرفدار حکومت ظالمانه شما نیست. شما اگر خواستید ملت، دولت و نظام را از راه خود برگردانید و خود بر ایران و منطقه مسلط شوید خطا کردید. امروز روابط ایران با همسایگان خود علی‌رغم اینکه هر روز شما می‌دمید از هر روز دیگر بهتر است. 

روحانی افزود: ما امروز بهترین رابطه با همسایگانمان در عراق، ترکیه، آذربایجان، روسیه، قزاقستان، ترکمنستان، افغانستان، پاکستان، قطر و عمان و کویت داریم و آن یک یا دو کشوری که ارتباط ندارند، تقصیر خودشان است والا ما آماده ایم که با تمامی ملت‌های منطقه رابطه برادرانه و دوستانه و حسن همجواری داشته باشیم.

رئیس جمهور بیان کرد: ما ملت ایران به راه و اهدافمان پایبندیم و خواهیم رسید، اگر این دولت از روز اول در سال ۹۲ گفت که هدف من این است سانتریفیوژ بچرخد تا اقتصاد بچرخد به این وعده خود عمل کرده است، امروز ببینید که سانتریفیوژ ما بهتر از دیروز می‌چرخد، دیروز IR۱ می‌چرخید، امروز IR۶ می‌چرخد و فردا IR۸ خواهد چرخید. امروز سانتریفیوژ ما بهتر و دقیق‌تر می‌چرخد.

وی تصریح کرد: ملت ایران هم در رشد، توسعه علمی و اقتصادی هر روز قدم جدیدی برمی‌دارد، شما دیدید در این چند سال اقتصادمان مسیر درست را طی کرد، اگر قبل از سال ۹۲ ما نیمی از گندم‌هایمان را نیاز داشتیم از خارج وارد کنیم، در این چند سال و امروز به این کار علی‌رغم سیل و مشکلات نیاز نداریم، ما خودکفا هستیم، ما در بسیاری از محصولات خودکفا شده‌ایم و سال گذشته در بنزین هم خودکفا شده‌ایم.

روحانی اظهار کرد: ما در سال گذشته در منابع گاز و نفت مشترک از همسایگان خود جلوتر رفته‌ایم، علی رغم تحریم و میل شما اقتصاد ما چرخید، سانتریفیوژ ما بهتر از قبل چرخید، این وعده دولت به ملت ایران بود و به این وعده خود عمل خواهد کرد، دولت با همه توان کنار محصولات دانش بنیان است. اقتصاد ما مسیر درست را طی می‌کند، شما ببنید چند هزار شرکت دانش بنیان در این ۵_۶ سال فعالیت خود را آغاز کرده و چه تحول بزرگی را به وجود آورده است.

رئیس جمهور بیان کرد: شما شتاب‌دهنده، شرکت‌های دانش بنیان را ببینید. ما در طول این چند سال در نوآوری ۳۵ پله رشد کرده‌ایم، پس مسیر ما درست بوده و معلوم است که مسیر ما علم، قدرت، خودکفایی، دانش، نوسازی کشور است، اینجا ترمیم مناطق چند سال طول نخواهد کشید و شما خواهید دید در سال ۹۸ تا تابستان بخش اعظم خسارت‌ها را ما جبران خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه می‌دانیم خسارت‌های این حادثه بسیار زیاد است، گفت: می‌دانیم شرایط کشاورزان، دامداران، صنعت‌گران، منازل و زیرساخت‌های ما آسیب دیده است، اما تمام ملت ایران در این قضیه یکپارچه است، اولین هدف ما امسال این است که کسانی که در این حادثه خسارت دیده‌اند به زندگی عادی خود در کمترین زمان برگردند.

روحانی افزود: بنده دیروز در خدمت مقام معظم رهبری بودم و بخشی از صحبت‌های ما درباره حادثه سیل و جبران خسارت‌ها بود، امروز بحمدالله رهبر معظم انقلاب، دولت، نیرو‌های مسلح، مجلس همه یکپارچه و یک صدا هستند ولو اینکه عده‌ای از مردم ما دچار مشکل شده‌اند، البته در کنار این باران نعمت بزرگی برای کشور ما است، انشالله سال بسیار خوبی خواهیم داشت.

رئیس جمهور تصریح کرد: بنده باید از تمامی افراد اعم از فرمانداران، استانداران، وزیرانی که به استان‌های مختلف برای بهبود شرایط سفر کردند، نیرو‌های مسلح، سپاه که در تعطیلات نوروز حتی یک ساعت به تعطیلی نرفته تشکر کنم. جای سپاس از تمامی ملت ایران است که با صبوری مقاومت و ادب و عزت آن‌ها در این شرایط کنار یکدیگر بودند. واقعا وقتی در برابر مردم قرار می‌گیریم خجالت می‌کشیم، مردمی که خانه و زندگی‌اش در خطر افتاده، اما زبانش زبان مهربانانه است این نشان دهنده فرهنگ بزرگ ایران و ملت است.

وی گفت: ما امروز در اینجا شاهد این هستیم که فرزندان این مرز و بوم در صنعت هسته‌ای کار بزرگی را انجام داده‌اند، بنده تشکر می‌کنم از تمام جوانان و دانشمندان در این عرصه که با قدرت روحی خود و اعتماد به نفس تلاش فراوانی در این راه می‌کنند؛ البته آقای صالحی اشاره‌ای کرد و برخی بی‌مهری می‌کنند باید گفت که این مسائل را باید فراموش کنیم، یک عده‌ای چیز‌هایی گفتند و اگر کسی چیزی بگوید اجر آن‌هایی که خادم مردم هستند بیشتر می‌شود، امروز همه متحدتر از همیشه هستیم.

روحانی با بیان اینکه اتحاد امروز کشور را باید قدر بدانیم، گفت: این یکی از نعمت‌های بزرگ که به دست خودمان و به دست دشمنان این وحدت ساخته شده است، ظالمین باعث شدند که این محبت و یکپارچگی ما از گذشته بیشتر شود، بنده تشکر می‌کنم از کسانی که امروز ۱۱۴ فناوری جدید را تقدیم ملت بزرگ ایران کردند و مردم ما بدانند هدف همه تلاشگران ما در تمامی صحنه‌ها، انجام وظیفه به ملت بزرگ ایران است.

رئیس جمهور خاطر نشان کرد: ما در بسیاری از علوم صبر کرده‌ایم، بنده به ۱+۵ می‌گویم که یکی از آنها تمامی تعهدات را زیر پا گذاشت و نشان داده که قابل اعتماد در جهان نیست، اما به آن ۵ دیگر می‌گویم که به وظایفتان توجه کنید، صبر کردیم و در ادامه صبر خواهیم کرد، اما صبر یک آستانه‌ای دارد، در آن آستانه ممکن است دولت ایران قدم دیگری بردارد، برای آن روز هم فکر کنید.

وی با بیان اینکه ما اگر صبر می‌کنیم بخاطر ضعف ما نیست، گفت: صبر ما بخاطر تدبیر، آینده منطقه، آینده ملت ایران است، منافع ملت ایران همواره برای ما با اهمیت بوده است. ما از کسی ترس نداریم و مسیر ما مسیر درستی است، امیدواریم دیگران بدانند تاریخ نسبت به آن‌ها قضاوت می‌کند، پای عهد و پیمانتان بایستید.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۰ ۲۰ فروردين ۱۳۹۸
آقای روحانی اگه می خواهی واقعا بزنی به دهان آمریکا ، قیمت دلار رو کنترل کن .
Iran (Islamic Republic of)
بیداد
۲۱:۵۱ ۲۰ فروردين ۱۳۹۸
حالا دیگه دیره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۵ ۲۰ فروردين ۱۳۹۸
امریکا هیچ غلطی نمیکنه ودرود برسپاه پاسداران عزیز که امنیت کشور ما دست این دلاور مردان است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۲ ۲۰ فروردين ۱۳۹۸
لعنت به هر کی وطن فروشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۶ ۲۰ فروردين ۱۳۹۸
ما اطمینان کافی داریم که امریکا واروپا ونوکران آنها دشمن ایران وایرانی هستند واین را بارها ثابت کرده اند پس هیچگاه به آنها امیدوار نباشیم وبه دانشمندان داخلی خود توجه کرده وهر چه بیشتر حامی انها باشیم وهمه باهم با وحدت یک مشت محکم بر دهان آنها باشیم دورو د بر سرداران خدمت گذار ایران اسلامی
United States of America
hometown
۲۱:۲۲ ۲۰ فروردين ۱۳۹۸
دانشمندا،کسایی مثل ما دانش آموزان هستن که سعی میکنن برن دانشگاه اختراع کنن.ولی حمایتی نمیشه و سدی بزرگرتر به نام امتحان نهایی برای همه ی درس های کنکور و درس های آزمایشی گرفته میشه و وقتی کنکور میدی،انگار هیچی نبودی و نخواهی شد.این است حمایت از دانشمندا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۲۰ فروردين ۱۳۹۸
6 سال کشور را بخاطر برجامپ عقب نگه داشتید. حالا..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۶ ۲۰ فروردين ۱۳۹۸
حیف که دیر بیدارشده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۶ ۲۰ فروردين ۱۳۹۸
ننگ بر ترامپ
Germany
ناشناس
۱۳:۲۸ ۲۰ فروردين ۱۳۹۸
باید توی دهن امریکا بزنیم . انشالله نابودی کاخ سفید امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۷ ۲۰ فروردين ۱۳۹۸
تو دهن کدخدا؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ملکوت
۱۲:۰۹ ۲۰ فروردين ۱۳۹۸
حالا دیگه به فکر برطرف کردن مشکلات اقتصادی کشور باشید و چشمتون به امریکا و اروپا نباشد حالا معلوم شد براتون که امریکا شیطان بزرگ هست و دشمن درجه یک ملت ایران .
Iran (Islamic Republic of)
یک پدر سرافکنده در مقابل زن و پچه
۱۳:۳۰ ۲۰ فروردين ۱۳۹۸
من تازه فهمیدم که حرکت سانتیفیوژها واقعا به نگه داشتن سفره مردم متصل بود
اون موقعی که ستنتیفیوژ ها از کار افتاد سفره ها هم پرکشیدند
کاش سانتیفیوژها برگردند تا سفره های ما هم برگردند
Iran (Islamic Republic of)
حق گو
۱۳:۵۹ ۲۰ فروردين ۱۳۹۸
هرچقدر قدرتمند باشید دشمن بیشتر میترسد.
آخرین اخبار