مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امشب از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه، با برگزاری ۲ مسابقه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امشب از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه، با برگزاری ۲ مسابقه آغاز شد که تیم تاتنهام مهمانش منچسترسیتی را شکست داد و لیورپول تیم پورتو را با شکست برقه کرد.

تاتنهام ۱ - منچسترسیتی ۰

تیم تاتنهام در ورزشگاه جدید و اختصاصی اش میزبان منچسترسیتی بود که موفق شد با یک گل حریف را شکست دهد. در این مسابقه تیم تاتنهام خیلی زود غافلگیر شد و با برخورد توپ به دست دنی رز در دقیقه 12 در محوطه جریمه تاتنهام، کویپرس داور هلندی این دیدار پس از استفاده از VAR ، پنالتی به سود منچسترسیتی اعلام کرد؛ سرخیو آگوئرو پشت این ضربه پنالتی قرار گرفت و ضربه اش را موافق جهت پرش هوگو لوریس زد و دروازه بان و کاپیتان تاتنهام این ضربه پنالتی را مهار کرد .(لوریس هر سه پنالتی ای که در سال 2019 به سمت دروازه اش زده شده را مهار کرده است.)

پس از این پنالتی تاتنهام روحیه گرفت و بازی بهتری از حریف به نمایش گذاشت اما نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. در نیمه دوم نیز تاتنهام میل بیشتری برای گلزنی داشت و حملات زیادی روی دروازه سیتی انجام داد . در دقیقه 58 هری کین ستاره تاتنهام پس از برخورد با فابین دلف مدافع سیتی ، مصدوم شد و از بازی خارج شد تا کار برای شاگردان پوچتینو سخت تر شود.

در دقیقه ۷۸ سون هیونگ مین حملات تاتنهام را ثمربخش کرد با حرکتی فوق العاده لب خط طولی زمین سیتی و حرکت به بیرون، ضربه اش را با پای چپ به سمت دروازه ادرسون زد و توپ را وارد دروازه کرد تا این ستاره کره‌ای، بازی را یک بر صفر کند و نخستین گل تاتنهام در لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه جدید را نیز مانند نخستین گل این تیم در ورزشگاه جدید در لیگ برتر، به نام خود ثبت کند.

در دقایق پایانی مسابقه نیز شاهد بازی جذابی از جانب هر دو تیم بودیم و هم سیتی و هم تاتنهام موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشتند که ثمری نداشت و در نهایت این مسابقه با پیروزی یک بر صفر تاتنهام به پایان رسید تا شاگردان پوچتینو با امیداوری بیشتری گام به دیدار برگشت در ورزشگاه اتحاد بگذارند.

ستاره آسیایی برگ برنده تاتنهام در مصاف تمام انگلیسی/لیورپول در آنفیلد اژدهای پرتغال را شکار کرد

لیورپول ۲ - پورتو ۰

در مسابقه همزمان تیم لیورپول در ورزشگاه آنفیلد میزبان پورتو بود که با دو گل به پیروزی رسید.

لیورپول در این سمابقه خیلی زود و در دقیقه پنج توسط نبی کیتا به گل رسید تا نوید یک بازی یک طرفه و پر گل را از جانب لیورپول بدهد. در دقیقه ۲۶ روبرتو فیرمینو گل دوم را هم به ثمر رساند تا خیال کلوپ تا حدودی راحت شود.

در ادامه حملات لیورپول در دقایق باقی مانده از نیمه نخست و همچنین در نیمه دوم ثمری نداشت و این مسابقه با پیروزی دو بر صفر شاگردان کلوپ به پایان رسید تا قرمز‌ها با توشه‌ای مناسب به پرتغال سفر کنند.

ستاره آسیایی برگ برنده تاتنهام در مصاف تمام انگلیسی/لیورپول در آنفیلد اژدهای پرتغال را شکار کرد


بیشتر بخوانید:

گزارش تصویری از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا فصل ۱۹-۲۰۱۸

صعود لیورپول در آلیانز با درخشش الماس سیاه / خودنمایی مسی در جشنواره گل بارسا مقابل لیون

کامبک تاریخی یوونتوس مقابل اتلتیکو با هت تریک رونالدو/تحقیر ژرمن‌ها در خاک انگلیس توسط منچسترسیتی


انتهای پیام/

نتایج مسابقات لیگ قهرمانان اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار