وام مسکن ایثارگران و خانواده‌های شهدا به ۱۰۰ میلیون تومان افزایش یافت

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت : با توجه به قرارگرفتن استان در لیست کلانشهر‌ها وام مسکن ایثارگران و خانواده‌های شهدا به ۱۰۰ میلیون تومان افزایش یافت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حجت الاسلام هادی عسگری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با گرامیداشت روز جانباز گفت : به منظور بزرگداشت مقام جانباز جلساتی با کمیته ایثارگران برگزار شده که بر مبنای آن دستگاه‌های اجرایی ملزم به اجرای مراسم جشن و تقدیر از کارکنان جانباز شدند.

وی گفت : همچنین برنامه ریزی‌های لازم برای پخش ویژه برنامه‌هایی از صدا و سیما، انجام تبلیغات محیطی و دیدار با خانواده‌های شهدا توسط مسئولان انجام شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه از افزایش وام مسکن به ایثارگران و خانواده‌های شهدا خبر داد و گفت: با توجه به کلان شهر شدن کرمانشاه وام مسکن خانواده‌های شهدا و جانبازان به یک صد میلیون تومان افزایش یافت.

وی با بیان اینکه همچنین وام ازدواج خانواده‌های ایثارگر و شهدا دو برابر افراد عادی است، بیان داشت: قرار گرفتن کرمانشاه در لیست مناطق جنگی نیز سبب برخورداری جانبازان از مزایا خواهد شد.

به گفته مدیرکل بنیاد شهید استان کرمانشاه مردم استان کرمانشاه در طول هشت سال دفاع مقدس ۲۱ هزار و ۷۰۰ جانباز تقدیم انقلاب کردند.

وی جانبازان را یادگاران دفاع مقدس و اسناد گویای انقلاب دانست و بیان کرد: با توجه به اینکه جانبازان در دوران دفاع مقدس هم رزم شهدا بودند و سرنوشت شهدا رفتن بود جانبازان اسوه‌های صبر و مقاومت و مروج فرهنگ ایثار و شهادت هستند.

حجت الاسلام عسگری گفت: نام جانبازان در دفتری ثبت شده که نام حضرت عباس بر سر در آن مزین شده و ایشان الگوی عملی جانبازان ما هستند .

 

 

انتهای پیام/د

بزرگداشت مقام جانباز

 

برچسب ها: ایثارگران ، مطبوعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زهرا شنبه زاده فینی
۱۰:۲۲ ۱۱ تير ۱۳۹۸
بنیاد شهید بندرعباس هیچ کاری به ما انجام نمیدهد
آخرین اخبار