جرج کلونی مهندس می‌شود؟!

جرج کلونی کارگردانی فیلمی سینمایی را بر عهده گرفت که احتمال حضور وی در این فیلم به عنوان طراح موتور هم وجود دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، کمپانی «مترو گلدوین مایر؛ MGM» با شرکت فیلم سازی جرج کلونی و گرانت هسلو به نام «اسموک هاوس» قراردادی دوساله امضا کرد.

این دو شرکت در اولین همکاری خود، قرار است فیلمی جدید با موضوع مهندس و طراح موتور آمریکایی به نام جان دلوریان بسازد و جرج کلونی این فیلم را کارگردانی خواهد کرد. حتی احتمال بازی وی در نقش این مهندس نیز وجود دارد که به طور رسمی تایید نشده است.

کیت بونین نیز نویسنده این فیلم سینمایی خواهد بود که در نوشتن آن از مقاله یک خبرنگار بهره برده است.

گلیکمن، از اعضای کمپانی گلدوین مایر در مصاحبه‌ای گفته است که از همکاری جرج کلونی و گرانت و گروه شگفت انگیزشان بسیار خوشحال است. او معتقد است کمپانی مشترک کلونی و هسلو به نام اسموک هاوس بسیار موفق بوده و فیلم‌های با کیفیت بسیاری تولید کرده است. جرج کلونی نیز در پاسخ، از این همکاری ابراز خرسندی کرده است.

«تبصره ۲۲» از فیلم‌هایی است که «اسموک هاوس» برای شبکه هولو بر اساس رمان جوزف هلر تولید کرده است و از ۱۷ می (۲۸ فروردین) پخش خواهد شد. در آن جرج کلونی، کریستوفر آبات و کایل چندلر ایفای نقش می کنند.

فیلم «شب بخیر، موفق باشید» از محصولات این کمپانی است که برای جرج کلونی یک نامزدی اسکار برای بهترین کارگردانی را به ارمغان آورد. از فیلم‌های دیگر این مجموعه می توان به فیلم «نیمه ماه مارس»، «سابر بیکن»، «بحران برند ماست» و «هیولای پول» اشاره کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار