عضو مجمع روحانیون مبارز ضمن تقدیر از تلاش همگانی برای کمک به مناطق سیل زده خواستار ادامه امدادرسانی‌ها شد.

کشور ما در شرایط فعلی بیش از هرچیز به تعهد اخلاقی نیاز داردحجت‌الاسلام محمد مقدم، عضو مجمع روحانیون مبارز در گفتوگو با خبرنگار احزاب و تشکلهایگروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به ارزیابی اقدامات صورت گرفته توسط دولت در سیل اخیر پرداخت و گفت: به نظر می‌رسد که باتوجه به حجم گسترده سیل   امداد رسانی و کمک رسانی‌ها در حد توان رضایت بخش بوده است و  گستردگی فاجعه را نباید از خاطر ببریم.

وی ادامه داد: بنابراین با توجه با وضعیتی که کشورهای مختلف را درگیر کرده دولت کم کاری نداشته و آنچه که از دستش برمی ‌آمده را انجام داده  است .

حجت‌الاسلام مقدم تصریح کرد: امیدواریم که تا مرحله آخر امداد رسانی‌ها نیز مدیریت خود را انجام داده  و مشکلات و سختی هایی را که برای مردم پیش آمده است را جبران کند.

عضو مجمع روحانیون مبارز خاطر نشان کرد: کشور ما در شرایط فعلی بیش از هرچیز به تعهد اخلاقی نیاز دارد، یعنی همه گروه های سیاسی باید دست به دست هم داده ، منافع ملی را در نظر گرفته و منافع کلی جامعه را مقدم بر منافع گروهی خودشان بدانند، لذا در این شرایط حساس و سرنوشت ساز تحریم‌ها و بحران‌های اقتصادی که کشور ما با آن مواجه است، اگر  وحدت ملی را اولویت کاری خود قرار دهیم به طور قطع بحران‌های خود را پشت سر قرار خواهیم داد.

 انتهای پیام/

برچسب ها: سیل ، امدادرسانی ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار