فیروزی: میزبانی لیگ ملت‌های والیبال منفعت زیادی برای داوران ایرانی دارد

رئیس کمیته داوران فدراسیون والیبال گفت: فدراسیون والیبال ایران می‌تواند در ۲ هفته از رقابت‌های لیگ ملت‌ها که به میزبانی ایران برگزار می‌شود از داوران آقا و خانم والیبال استفاده کند.

فیروزی: میزبانی لیگ ملت ها منفعت زیادی برای داوران ایرانی دارد/نویسندگان لیگ ملت ها  در ایران داوران خانم هستند

ابراهیم فیروزی رئیس کمیته داوران فدراسیون والیبال در گفتگو با خبرنگار توپ و تورگروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: مسابقات لیگ ملت‌ها فرصت بسیار مناسبی برای داوران ایرانی خواهد بود، زیرا در این سری از مسابقات ما امتیاز ۲ هفته میزبانی را به دست آورده ایم و در این میزبانی قصد داریم بهترین استفاده را از داوران والیبال کشورمان ببریم.

او تصریح کرد: بهترین داوران دنیا به مدت ۲ هفته در سری مسابقات لیگ ملت‌ها به کشور ایران می‌آیند و داوران بومی والیبال ما در این فرصت ایجاد شده وقت دارند تا نهایت استفاده را در یک فضای واقعی با کار عملی بیاموزند، کمیته داوران ایران قصد دارد جلسه‌ای هم برای داوران ملی با داوران خارجی برگزار کند تا بستر پیشرفت برای داوران ما مهیا شود.

داوران میز لیگ ملت‌ها خانم هستند

فیروزی افزود: قصد داریم تا از داوران خانم به عنوان نویسنده در لیگ ملت‌ها استفاده کنیم و داوران خط را آقا می‌گذاریم چرا که داوران خانم و آقا هر ۲ برای فدراسیون والیبال یکسان هستند. درجه داوری این آقایان و بانوانی که در لیگ ملت‌ها حضور می‌یابند یک و ملی است.

کلاس توجیهی داوران قبل از لیگ ملت‌ها برگزار می‌شود

او ادامه داد: کلاس توجیهی ۲ نوبت برای داوران خانم و آقایی که در لیگ ملت‌ها حضور دارند قبل از شروع مسابقات برگزار می‌شود و هدف ما از این کلاس‌ها افزایش آمادگی داورانمان است.

کمیته داوران فدراسیون والیبال تمام تلاشش برای حضور موفق داوران ایرانی و سربلندی آن‌ها در هر ۲ بخش آقایان و بانوان است.

رئیس کمیته داوران فدراسیون والیبال در پایان اظهار داشت: سه تست عملی و تئوری برای ارزیابی سطح داوران والیبال گرفته شده است و در سال جاری تمام تلاشمان این است که این تست‌ها را با قوت بیشتر تکرار کنیم.


بیشتر بخوانید:

اسامی داوران هفته سوم و چهارم لیگ ملت‌های والیبال

۲۴ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال جوانان ایران فراخوانده شدند

آرمات: سال ۹۸ را به فال نیک می‌گیرم


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار