در آستانه ولادت حضرت امام سجاد علیه السلام؛

تفسیر و شرح صحیفه سجادیه استاد انصاریان به زبان عربی منتشر شد

در آستانه ولادت چهارمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت علی بن حسین امام زین العابدین علیه السلام تفسیر و شرح صحیفه سجادیه استاد حسین انصاریان به زبان عربی از چاپ خارج شد.

تفسیر و شرح صحیفه سجادیه استاد انصاریان به زبان عربی منتشر شدبه گزارش حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد صابریان مدیر مؤسسه علمی فرهنگی دارالعرفان با اعلام این خبر افزود: با توجه به نیاز مبرم مسلمانان عرب زبان و دغدغه شخص حضرت استاد انصاریان تفسیر وشرح صحیفه سجادیه به زبان عربی در آستانه میلاد پرنور امام سجاد علیه السلام منتشر شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد صابریان ادامه داد: ترجمه عربی تفسیر و شرح صحیفه سجادیه ۱۲ جلد در قالب ۶ مجلد توسط مؤسسه فرهنگی دارالعرفان به قلم مترجم ارزشمند جناب آقای سید عباس موسوی (کمال السید) آماده سازی و توسط انتشارات دارالعرفان منتشر شد.

وی با بیان اینکه مؤلف با تتبعی عمیق پیرامون زبور آل محمد شرح و تفسیر این اثر را به زبان فارسی تألیف نموده بودند و مفاهيم اعتقادی و اخلاقى، تربيتى و عرفانى دعاهای صحيفه سجاديّه را تبیین فرمودند اشاره نمود که: احساس نیاز دنیای اسلام به مفاهیم برجسته مطرح شده در اثر بی نظیر صحیفه سجادیه، مؤسسه فرهنگی دارالعرفان را بر آن داشت تا ترجمه عربی این اثر را نیز ارائه نماید .

انتهای پیام/

 

برچسب ها: کتاب ، قرآن ، احادیث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار