دستگیری دو سارق خودرو با شاه کلید

فرمانده انتظامی انار از کشف خودروی سرقتی و دستگیری دو سارق در عملیات مشترک پلیس انار و رفسنجان خبر داد.

دستگیری دو سارق خودرو با شاه کلید توسط پلیس انار و رفسنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ خلیلی نژاد فرمانده انتظامی انارگفت: در پی تماس احدی ازشهروندان به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر سرقت یک دستگاه خودرو پراید در شهرستان انار موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار دادند.

وی افزود:ماموران با انجام اقدامات تخصصی و فنی، به هویت و محل اختفای سارقان در رفسنجان پی بردند.

خلیلی نژاد تصریح کرد: با همکاری پلیس آگاهی رفسنجان سارقین که دو نفر بودند با خودروی مسروقه که در شهر رفسنجان در حال پرسه زنی بودند دستگیرو در بازرسی از خودرو مسروقه یک شاه کلید متعلق به سارقین نیز کشف گردید.

فرمانده انتظامی انار با بیان اینکه سارقان غیر بومی و روانه زندان شدند، افزود: این خودروی پراید در انارسرقت شده بود که در شهرستان رفسنجان کشف شد.

وی با اشاره به اینکه با رعایت موارد ایمنی لازم می‌توان از سرقت خودرو جلوگیری کرد، افزود: شهروندان اتومبیل خود را به دزدگیر، قفل پدال، قفل فرمان، سوئیچ مخفی و سایر لوازم بازدارنده مجهز کنند.

وی بیان داشت: رانندگان بایستی از گذاشتن اشیاء گرانقیمت، اسناد و مدارک به ویژه مدارک خودرو و اوراق شناسایی شخصی در داخل خودرو خودداری کنند چراکه وقتی خودرو با اسناد و مدارک داخل آن به سرقت برود، سارق به راحتی می‌تواند خودرو را به فروش برساند.

انتهای پیام/ح

دستگیری دو سارق در انار

برچسب ها: سرقت ، دستگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار