رئیس قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد مطرح کرد؛

فعالیت قرارگاه‌های جهادی در مناطق سیل‌زده/ پاکسازی تا پایان شرایط بحرانی ادامه دارد

رنجبر گفت: دانشگاه آزاد تا پایان شرایط بحرانی و پاکسازی مناطق سیل‌زده به فعالیت‌ها و کمک‌رسانی‌های خود ادامه می‌دهد.

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، پیرو دستور ولایتی و  طهرانچی مبنی بر به‌کارگیری تمام امکانات و نیرو‌های دانشگاه آزاد اسلامی برای کمک به هموطنان سیل‌زده، قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان با محور واحد اهواز فعالیت خود را در ۵ محور اصلی آغاز کرد و به همین منظور بیژن رنجبر قائم مقام رئیس دانشگاه و رئیس قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی به منظور ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مردم سیل‌زده به استان خوزستان سفر کرد.

رنجبر در ابتدای این سفر به مقام شامخ شهدای گمنام مدفون در واحد اهواز ادای احترام کرد و پس از آن به منطقه سیل‌زده حمیدیه رفت و از نزدیک با مردم سیل‌زده دیدار کرد.

وی در دیدار چهره به چهره با مردم گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به فعالیت‌ها و کمک‌رسانی‌های خود تا پایان شرایط ادامه می‌دهد و به زودی و با هماهنگی ستاد، امکانات و کمک‌های دانشگاه آزاد اسلامی ارائه می‌شود.

 رنجبر از ایستگاه‌های سلامت ایجادشده توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز هم بازدید کرد و از نزدیک روند خدمت‌رسانی را مورد بررسی قرار داد.

رئیس قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه به دیگر محور‌ها و مناطق سیل‌زده استان خوزستان هم سفر می‌کند.

مدیریت هر کدام از ۵ محور اصلی قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی در خوزستان با برنامه‌ریزی صحیح و مشخص، ادامه فعالیت اردوگاه‌ها و کمپ‌های ایجاد شده توسط قرارگاه تا عادی شدن شرایط، برگزاری برنامه‌های فرهنگی و جشن‌های اعیاد شعبانیه در اردوگاه‌های اسکان سیل‌زدگان از موارد مطرح شده در جلسه شب گذشته قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان بود.

راه‌اندازی ایستگاه‌های سلامت، پخت و توزیع روزانه حدود هزار پرس غذای گرم، راه‌اندازی آشپزخانه‌های صحرایی، راه‌اندازی پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی، جمع‌آوری و ارسال کمک‌های نقدی و غیرنقدی کارکنان دانشگاه آزاد خوزستان، توزیع اقلام اساسی و بهداشتی، توزیع آب معدنی و کنسرو و تحویل ۳۰۰ کیلوگرم گوشت و مرغ منجمد به هلال احمر از عمده فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان بوده که از ابتدای وقوع سیل در استان انجام شده و تا عادی شدن شرایط ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

امدادرسانی دانشگاه آزاد در مناطق سیل زده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار