کمک ۲۱ میلیارد تومانی حامیان به ایتام هرمزگانی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان از کمک ۲۱ میلیراد تومانی حامیان به ایتام خبر داد.

کبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان ،علی الهیاری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان گفت: پارسال حامیان و خیران هرمزگانی در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین ۲۱ میلیارد و ۹۵۱ میلیون تومان به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد این استان کمک کردند.

وی افزود: حامیان ۱۵ میلیارد و ۵۲۷ میلیون تومان به‌صورت نقدی و شش میلیارد و ۳۸۸ میلیون تومان به‌صورت غیر نقدی (کالا) به فرزندان ایتام و محسنین خانوار‌های تحت حمایت استان هرمزگان کمک کردند.

الهیاری تعداد حامیان را ۳۰ هزار و ۷۵۹ نفر اعلام کرد و افزود: از مجموع این نیکوکاران هشت هزار و ۶۴۵ نفر حامی بومی، ۲۰ نفر خارج از کشور و مابقی از سایر استان‌های کشور از این ایتام حمایت می‌کنند.

وی افزود: حامیان ایتام و محسنین علاوه بر پرداخت کمک‌معیشت ماهیانه به فرزندان معنوی خود، درزمینهٔ ساخت و بهسازی مسکن، خرید لوازم‌خانگی، کمک‌هزینه تحصیلی، خدمات درمانی و دیگر نیاز‌های این خانوار‌های ایتام و محسنین مشارکت می‌کنند.

الهیاری گفت: نیکوکاران عزیز جهت ثبت‌نام در طرح اکرام ایتام و محسنین می‌توانند با ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۶ آمادگی خود را جهت مشارکت در این طرح اعلام نمایند.

انتهای پیام/ز

 

کمک بیش از ۲۱ میلیارد تومانی حامیان هرمزگانی در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار