انتقام عجیب مشتری عصبانی از آرایشگر! +فیلم

مشتری عصبانی که بعد از خراب شدن موهایش توسط آرایشگر برای گرفتن انتقام به آرایشگاه رفته بود توسط پلیس دستگیر شد.

واکنش عجیب مشتری به خراب شدن موهایش توسط آرایشگر! + فیلم//// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مشتری عصبانی‌ای که بعد از خراب شدن موهایش توسط آرایشگر برای گرفتن انتقام اقدام به کوتاه کردن مو‌های آرایشگر کرده بود توسط پلیس دستگیر شد. این مرد جوان که هویتش "چن" اعلام شده پس از آنکه متوجه شد مدل موی مورد نظر او توسط آرایشگر روی موهایش پیاده نشده و آرایشگر موهایش را خراب کرده است دوباره به آرایشگاه مراجعه کرد.

در حالی که آرایشگر سرگرم کوتاه کردن مو‌های یک پسر خردسال بود و مادر او نیز در آرایشگاه حضور داشت درگیری لفظی این مشتری با آرایشگاه آغاز شد. این مشتری عصبانی ابتدا با نشان دادن یک عکس و مدل موی مورد نظرش در تلفن همراهش به سایر مشتریان حاضر در آرایشگاه تلاش کرد تا توجه آن‌ها را به درستی ادعای خود جلب کند. این مرد جوان در ادامه در حالی که آرایشگر ادعای او را رد می‌کرد با یک قیچی به او حمله ور شد. مقاومت آرایشگر بیچاره در مقابل این مشتری تنومند زیاد طول نکشید و لحظاتی بعد او در حالی که کاملا تسلیم شده روی یکی از صندلی‌ها نشست.

ویدئویی که از داخل آرایشکاه تهیه شده است این مشتری عصبانی را در حالی که با قیچی در حال کوتاه کردن مو‌های آرایشگر است نشان می‌دهد. پس از خروج مشتری عصبانی از آرایشگاه، این آرایشگر که هویتش " لی " اعلام شده است با پلیس تماس گرفت و پلیس نیز این مرد عصبانی را دستگیر کرد. او پس از دستگیری به بازداشتگاه پلیس منتقل شد و هنوز مشخص نیست چه مدت را باید در بازداشتگاه بگذراند.

انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: "مو در مدت یک هفته دوباره رشد می‌کند. من دلیل این اقدام مشتری عصبانی را درک نمی‌کنم."

گفتنی است، این اتفاق در تاریخ ۳۱ مارس و در یکی از مناطق جنوب غربی چین رخ داد.

انتهای پیام/

واکنش عجیب مشتری به خراب شدن موهایش توسط آرایشگر!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار