بازیکن پرسپولیس در میان برترین بازیکنان هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا

مدافع چپ تیم فوتبال پرسپولیس از سوی سایت فاکس اسپورتس آسیا به عنوان یکی از هشت بازیکن برتر هفته سوم لیگ قهرمانان انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، با پایان بازی‌های هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا سایت فاکس اسپورتس آسیا، محمد نادری مدافع چپ تیم فوتبال پرسپولیس را به عنوان یکی از هشت بازیکن برتر این رقابت‌ها انتخاب کرد.

بازیکن پرسپولیس در میان برترین بازیکنان هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا

در میان ۸ بازیکن منتخب این سایت، به غیر از نادری کشورمان یک نماینده دیگر نیز دارد. کریستیانو اوساگونا، بازیکن ذوب آهن اصفهان دیگر بازیکن برتر این مرحله از لیگ قهرمانان آسیا است.

فاکس اسپورتس درباره محمد نادری نوشت: پرسپولیس که سال گذشته در لیگ قهرمانان آسیا نایب قهرمان شد و پس از کسب تنها یک امتیاز از ۲ بازی اول خود در سال ۲۰۱۹، با پیروزی ۲ - صفر برابر الاهلی جان تازه‌ای گرفت.

شجاع خلیل زاده و علی علیپور گل‌ها را به ثمر رساندند، اما تاثیر گذار‌ترین عملکرد از سوی محمد نادری مدافع چپ ۲۲ ساله به نمایش گذاشته شد که در حال حاضر به صورت قرضی از تیم کورتریک بلژیک به پرسپولیس منتقل شده است.

نادری که با انرژی بالایی بازی می‌کرد، با حفظ توپ در جریان بازی و ارسال آن به محوطه جریمه الاهلی روی گل علیپور نقش داشت. همچنین این بازیکن بخشی از دفاع بود که در خنثی کردن خط حمله به ظاهر قدرتمند الاهلی خوب کار کرد.

در این گزارش به نقش اوساگونا در پیروزی ذوب آهن برابر الوصل اشاره شده و آمده است پس از این که ذوب در دقیقه ۱۵ با یک گل مقابل الوصل عقب افتاد به لطف گل این بازیکن به بازی برگشت. او یک گل زد و یک پاس گل به ارسلان مطهری داد.

به غیر از نادری و کریستیانو اوساگونا، ۶ بازیکن دیگر هم در این فهرست هستند:

  • ژاوی هرناندز از السد، دایکی واتاری از هیروشیما، هریس هارون از جوهور دارالتعظیم، تاکاهیرو کونیموتو از گیونگنام کره جنوبی و یحیی الشهری از النصر

بیشتر بخوانید:

 بازتاب پیروزی پرسپولیس مقابل الاهلی در رسانه عربی

شفر: الهلال از بهترین تیم‌های قاره است

منتظری: باید مقابل الهلال باهوش بازی کنیم


انتهای پیام/

مدافع پرسپولیس در میان بازیکنان برتر هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار