وزیر اطلاعات:

حماقت آمریکا در تروریستی خواندن سپاه موجب وحدت بیشتر در کشور شد/تحریم‌ها جز ایجاد وحدت در کشور نتیجه دیگری برای آمریکا نداشته است

حماقت آمریکا در تروریستی خواندن سپاه موجب وحدت بیشتر در کشور شدوزیر اطلاعات در لامرد گفت: حماقت آمریکا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران موجب وحدت بیشتر در کشور شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت‌الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات در نماز جمعه امروز شهرستان لامرد، گفت: هرگونه دستاوردی که به وجود آمده است نتیجه وحدت عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران زیر پرچم رهبری است.

وی با اشاره به اقدام اخیر رئیس‌جمهور آمریکا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، افزود: حماقت آمریکا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران موجب وحدت بیشتر در کشور شد و امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۸۰ میلیون عضو دارد که همه به پاسدار بودن خودشان افتخار می‌کنند.

علوی ادامه داد: آثار شکست آمریکا در اعمال تحریم ظالمانه علیه کشور خود را نشان داد و کشورهایی که فکر می‌کردند آمریکا با تحریم ایران از پا درآمد و مردم را جلوی مسوولان قرار می‌دهد به این نتیجه رسیدند که تحریم‌ها جز ایجاد وحدت بیشتر در کشور نتیجه دیگری برای آمریکا نداشته و سرافکنده از سیاست‌های آمریکا شدند.

وزیر اطلاعات بیان کرد: امروز برخی سرویس‌های اطلاعاتی کشورهای هم‌جوار به این‌طرف و آن‌طرف متوسل می‌شوند که روابط خود را با ایران اسلامی تقویت کنند.
انتهای پیام/م

صحبت های وزیر اطلاعات در نماز جمعه شهرستان لامرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار