مرزبان: تیم پدیده خیلی خوب بازی کرد/ از عملکرد بازیکنانم عصبانی هستم

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: شکست بدی مقابل تیم فوتبال پدیده متحمل شدیم، آن‌ها خوب بازی کرد و در مقابل ما خیلی بد بودیم.

مرزبان: تیم پدیده خیلی خوب بازی کرد/ از عملکرد بازیکنانم عصبانی هستمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا مرزبان سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان بعد از شکست ۳ بر صفر تیمش مقابل پدیده مشهد گفت: شکست بدی را مقابل تیم فوتبال پدیده متحمل شدیم. تیم حریف خیلی خوب بازی کرد و ما در مقابل خیلی بد بودیم. اشتباهات بازیکنانم به خصوص در نیمه اول بسیار بالا بود. ما در این دیدار ۸ بازیکن داشتیم که سابقه بازی در لیگ برتر را داشتند.

او در مورد این دیدار گفت: این پیروزی برای بازگشت تیم پدیده به کورس قهرمانی خیلی خوب بود و من از عملکرد شاگردانم عصبانی هستم چرا که شهامت و انگیزه‌ی لازم برای پیروزی در این دیدار را نداشتند. امیدورام در بازی‌های بعدی به شرایط عادی بازگردیم از این نظر که هیچگاه به مانند امروز بد نبودیم. تیم فوتبال سپیدرود موفق شده است بازی امروز خود را با برد پشت سر بگذارد و این یعنی اختلاف آن‌ها با ما فقط به یک امتیاز کاهش پیدا کرده است و در بازی‌های آینده باید برنده باشیم.

مرزبان در مورد این موضوع که بازی‌های سختشان را پشت سر گذاشته اند گفت: اینکه در ادامه فصل باید با تیم‌های پایین جدول بازی کنیم بسیار خوب است و با تیم‌های بالای جدول بازیهایمان را انجام دادیم. البته در تمام بازی‌ها محکوم به پیروزی هستیم.

او در پاسخ به این سوال که خشونت بازی به چه علت بود گفت: من خشونت خاصی را در زمین بازی مشاهده نکردم و شاهد یک سری صحنه‌های عادی بودیم. در آخر هم تقصیر بازیکن ما بود که کارت قرمز گرفت.

مرزبان در مورد بازیکنان مصدوم این تیم گفت: موسی کولیبالی و چند بازیکن خوبمان مصدوم هستند و امیدوارم در ادامه فصل بتوانند بازی کنند.


بیشتر بخوانید:

 ترکیب نفت‌مسجدسلیمان مقابل پدیده

پدیده‌شهرخودرو ۳ - نفت‌مسجدسلیمان صفر/ شاگردان یحیی به کورس قهرمانی بازگشتند

چرخش فدراسیون فوتبال به سمت ژرمن‌ها با ادعای عجیب مرزبان


انتهای پیام/

صحبت‌های مرزبان بعد از شکست مقابل تیم فوتبال پدیده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار