تعطیلی همه مقاطع تحصیلی هرمزگان / ادارات تعطیل نیست

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: با توجه به احتمال بارش‌های رگباری در نقاط مختلف استان، برای پیشگیری از بروز هر گونه حادثه امروز شنبه، همه مقاطع تحصیلی در سراسر شهرستان‌های استان تعطیل است.

تعطیلی همه مقاطع تحصیلی هرمزگانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،علیرضا صفا ایسینی مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: با توجه به احتمال بارش‌های رگباری در نقاط مختلف استان، برای پیشگیری از بروز هر گونه حادثه امروز شنبه، همه مقاطع تحصیلی در سراسر شهرستان‌های استان تعطیل است.

وی افزود: این تصمیم با هماهنگی‌های صورت گرفته بین آموزش و پرورش، فرمانداری‌های استان و مدیرت بحران استانداری گرفته شده است تا از کمترین احتمال بروز حوادث برای دانش آموزان استان پیشگیری شود.

بنا بر اعلام روابط عمومی استانداری هرمزگان خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تعطیلی ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان هرمزگان، صحت ندارد و تکذیب می شود.

همچنین مردم استان اخبار موثق را از طریق رسانه های رسمی و معتبر از جمله صدا و سیما، خبرگزاری ها ، سایت و کانال های رسمی استانداری هرمزگان دریافت نمایند.

بر اساس پیش بینی هواشناسی هرمزگان،شنبه شب و روز یکشنبه ۲۵ فروردین اوج فعالیت سامانه بارشی بر روی استان خواهد بود و بارش قابل ملاحظه باران همراه با رعد و برق، گاه تگرگ و افزایش لحظه‌ای سرعت باد پیش بینی می‌شود که آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی را به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/ب

امروز مدارس هرمزگان تعطیل است / تکذیب تعطیلی ادارات

برچسب ها: سیل ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.