نیرو‌های امدادی قشم در حالت آماده باش /تخلیه منازل واقع در مسیر سیلاب

منازل شهروندان قشمی که در مسیر سیلاب قرار دارند تخلیه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،علیرضا نصری رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان قشم از تخلیه منازل شهروندان قشمی که در مسیر سیلاب قرار دارند خبر داد.

وی افزود: به دنبال بازدید‌های میدانی مشترک با دادستان و مسولان سازمان منطقه آزاد از محلات شهر قشم، منازل آن دسته از شهروندان قشمی که در مسیر سیلاب احتمالی قرار داشته‌اند تخلیه شد.


رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان قشم با بیان اینکه تمامی نیرو‌های امدادی در آمادگی کامل به سر می‌برند، گفت: تمامی تمهیدات لازم پیش بینی شده است.

مرضیه سی سی پور کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت:طی امروز و فردا شاهد ناپایداری جوی و دریایی قابل ملاحظه در استان خواهیم بود.

وی افزود:در این مدت با تاثیر موج ناپایدار بارشی جنوبی رگبارباران و رعد وبرق و وزش تندباد لحظه‌ای خواهیم داشت که شدت بارش سبب آبگرفتگی در تمام نقاط استان خواهد شد.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت:تا ساعات ظهر بصورت پراکنده در برخی نقاط استان رگبار باران و رعد وبرق خواهیم داشت، اما از ساعات نزدیک ظهر با حرکت توده بارشی از روی خلیج فارس به سمت غرب استان و تنگه هرمز شاهد شروع رگبار‌های منسجم و قابل ملاحظه در استان خواهیم بود که این شرایط طی ساعات بعدازظهر تا شب به سراسر استان خواهد رسید.


انتهای پیام/ر


قشم در حال آماده باش


منبع خبر ؛ایسنا

 

برچسب ها: سیل ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.