زنگ بازگشایی مدارس مناطق سیل زده گلستان نواخته شد

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان از نواخته شدن زنگ بازگشایی مدارس مناطق سیل زده استان خبر داد.

احسان گوهری راد مدیرکل آموزش و پرورش گلستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، گفت: صبح امروز دانش آموزان مناطق سیل زده گلستان در کلاس‌های درس حاضر شدند.

وی ادامه داد: همچنین برای برخی از مدارس که از نظر ایمنی در شرایط مناسبی قرار نداشتند ،کانکس‌هایی را برای تحصیل دانش آموزان مستقر کردیم.

گوهری راد افزود: ۶۰ کانکس را وارد استان و بر حسب نیاز، در مناطق سیل زده گنبدکاووس، آق قلا و گمیشان درمکان‌های امن جانمایی کردیم.

وی گفت: برخی از مدارسی که شرایط حضور دانش آموزان در آنجا وجود ندارد را به شیفت‌های مخالف مدارس با شرایط مناسب تغییر دادیم.

گوهری راد ادامه داد: در شهرستان آق قلا دانش آموزان مدرسه شهید مطهری به مدرسه حبیب لی، مدرسه شهید مدنی به مدرسه فاطمیه، مدرسه بنت الهدی به مدرسه مائده، مدرسه حضرت معصومه (س) به مدرسه سمیه، مدرسه اورکت حاجی به مدرسه کمینه و مدرسه کمینه به مدرسه موحد آق قلا انتقال داده شدند.

وی گفت: در شهرستان گمیشان هم مدارس کمینه به شیدایی، امام خمینی (ره) به حاج رجب کلته، فاطمیه به دبستان ایران، وحدت اسلامی به فاطمه زهرا، ترکمن سیمین شهر به حضرت خدیجه کبری، آخوند قلی به کانون فرهنگی تربیتی، کمالی کم گامشلی به آموزشگاه توحید خواجه نفس و مدارس آرخ و بقیه هم در مکان خود دایر هستند.

مدارس و دانشگاه‌های مناطق سیل زده گلستان به علت سیل تعطیل شده بودند.

انتهای پیام/م
 
 

بازگشایی مدارس مناطق سیل زده گلستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.