سالک در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

صدور فراخوان انتخابات مجامع استانی در تابستان ۹۸

مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی و داوطلبانه جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: فراخوان انتخابات مجامع استانی تابستان ۹۸ صادر می‌شود.

صدور فراخوان انتخابات مجامع استانی در تابستان۹۸سجاد سالک مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی و داوطلبانه جوانان وزارت ورزش و جوانان در گفتگو با خبرنگار حوزه ازدواج و خانواده گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: برنامه‌ریزی برای برگزاری انتخابات مجامع استانی در اداره کل مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان آغاز شده و تا نیمه اول اردیبهشت ماه تقویم زمان بندی انتخابات را آماده خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۲۵۰۰ سمن از وزارت ورزش و جوانان مجوز دارند که بخش قابل توجهی از این سمن‌ها تازه تأسیس هستند و در دو سال گذشته مجوز خود را دریافت کرده‌اند و در مجامع فعلی حضور ندارند، افزود: انتخابات جدید مجامع استانی کمک می‌کند تا از ظرفیت همه سمن‌ها استفاده و به انتظار این تشکل‌ها برای حضور در مجامع استانی پاسخ داده شود.

سالک ادامه داد: ما در تابستان ۹۸ فراخوان برگزاری انتخابات را منتشر خواهیم کرد و از همه سمن‌های معتبر و دارای مجوز که علاقه دارند در هیات رئیسه مجمع استان خود شرکت کنند، دعوت می‌کنیم تا در صورت تمایل ثبت نام کنند.


بیشتر بخوانید: رسیدگی به آسیب‌های اجتماعی اولویت وزارت ورزش و جوانان در سال ۹۸ 


وی با بیان اینکه امیدواریم برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای پیش رود که ابتدای پاییز بتوانیم انتخابات مجامع استانی را برگزار کنیم، گفت: در این شرایط منتخبان همه استان‌ها مشخص می‌شوند و بلافاصله انتخابات مجمع ملی نیز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

استفاده از ظرفیت سمن‌ها با انتخابات جدید مجامع استانی

برچسب ها: جوانان ، ازدواج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار