شاندیزی: موقعیت هایمان در بازی با روسیه گل نشد/ افغانستان حریف اصلی ایران در رقابت‌های آسیایی است

سرمربی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال ایران گفت: با وجود از دست دادن موقعیت هایمان در بازی روسیه از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم.

شاندیزی: موقعیت هایمان در بازی با روسیه گل نشد/ افغانستان حریف اصلی ایران در رقابت های آسیایی استحمید شاندیزی سرمربی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال ایران در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  درباره ارزیابی اش از شکست ۲ بر صفر تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال ایران مقابل روسیه بیان کرد: بازی خوبی بود و از عملکرد بازیکنانم در این دیدار رضایت دارم. آن‌ها برای نتیجه گیری زحمت زیادی کشیدند، اما متاسفانه توپ هایمان به گل نرفت. تیم روسیه هم مانند تیم ما پنج تا ۶ بازیکن رده سنی امید را در اختیار داشت، اما سایر بازیکنانش زیر ۲۰ سال بودند.

او درباره موقعیت‌های از دست رفته تیمش در این بازی بیان کرد: به هر حال شرایط فوتسال همین است و یک روز توپ هایتان به گل تبدیل نمی‌شود. شک نکنید در آینده شرایطمان بهتر می‌شود و سعی می‌کنیم روان‌تر بازی کنیم. انشالله خدا هم در بازی‌های آتی بیشتر کمک می‌کند تا توپ هایمان وارد دروازه حریف شود.

سرمربی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال ایران درباره همگروهی با تیم‌های افغانستان و هنگ کنگ در رقابت‌های قهرمانی فوتسال آسیا اظهار داشت: از تیم هنگ کنگ هیچ شناختی نداریم، اما افغانستان تیم قدرتمندی است که فوتسال ایرانی را بلد است و حریف اصلی ما در گروه اول است. هیچ قولی نمی‌دهم، اما برای کسب عنوان قهرمانی به رقابت‌های آسیایی می‌رویم.


بیشتر بخوانید:

شکست تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال ایران مقابل روسیه

انگشت اتهام مدیرعامل سوهان سمت سرمربی مس سونگون

اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تدارکاتی فوتسال اعلام شد


انتهای پیام/

اظهارات سرمربی تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال ایران پس از دیدار مقابل روسیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار