دبیر اجرایی خانه احزاب توجه به امر به معروف و نهی از منکر در خصوص مسئولان را یکی از موضوعات محوری خانه احزاب دانست.


خانه احزاب در کمک به سیل‌زدگان نقش موثری را ایفا می‌کند/ ضرورت توجه به امر به معروف و نهی از منکر درباره مسئولانمحمدعلی تبرایی، دبیر اجرایی خانه احزاب در گفت‌وگو با خبرنگار  احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به برنامه‌های آتی این خانه احزاب گفت: دوشنبه هفته آتی جلسه انتخاب هیات رئیسه خانه احزاب برگزار خواهد شد و دو فراکسیون باقی مانده یعنی مستقلین و اصلاح طلبان هرکدام دو نفر نواب و یک منشی و یک خزانه دار معرفی خواهند کرد. علاوه بر این افراد، هفت نفر از کمیته روسای خود را نیز انتخاب خواهد کرد به معنای اینکه درواقع ما برای هفته بعد باید هفت نفر رئیسه کمیته و چهار نفر نواب هیات رئیسه انتخاب کنیم.

تبرایی با اشاره به برنامه‌های خانه احزاب پس از انتخاب افراد جدید افزود: قطعا احزاب سعی خواهند کرد بیش از پیش در مسیر منافع ملی حرکت کنند و انشاالله مجددا مثل دوره‌های قبل روحیه تعاون در بین احزاب جاری خواهد شد. بنابراین سعی ما براین است که احزاب را برای پیش‌برد منافع ملی بسیج کنیم، همچنین در کمک به سیل زدگان کشور نیز حتما نقش موثری را ایفا کرده و در کنار هموطنان خود خواهیم بود.

وی بیان کرد: همچنین با توجه به اصل ۸ قانون اساسی توجه به امر به معروف و نهی از منکر خصوصا در خصوص مسئولان یکی از موضوعات مورد توجه احزاب در دوره جدید خود خواهد بود، چرا که احزاب همواره ایفاگر نقش واسطه‌ای بین مردم و مسولان خواهند بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار