امروز صورت گرفت؛

تشکر عضو شورای شهر تهران از عملکرد صدا و سیما در روز‌های بارانی نوروز ۹۸

میرلوحی گفت: هماهنگی رسانه ملی، قوه قضاییه، مدیریت بحران و معاونت عمرانی شهرداری در روز‌های بارانی نوروز ۹۸ قابل تقدیر است.

تشکر عضو شورای شهر از عملکرد صدا و سیما در ایام عیدبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سید محمود میرلوحی عضو شورای شهر تهران در یکصد و سی و پنجمین جلسه شورای شهر تهران که امروز (یکشنبه ۲۵ فروردین ماه) برگزار شد، با اشاره به حضور خود در ستاد بحران تهران در روز‌های بارانی، اظهار کرد: لازم می‌دانم که از عملکرد رسانه ملی در حوزه اطلاع رسانی تقدیر و تشکر کنم.

وی با بیان اینکه هماهنگی ستاد بحران، قوه قضاییه، رسانه ملی، معاونت عمرانی و سایر بخش‌های شهرداری تهران قابل تقدیر است، افزود: اینکه در تهران حادثه‌ای رخ نداد، به خاطر اقدامات مناسب بود.

میرلوحی با اشاره به اینکه در روز پنجشنبه برای دومین بار در نوروزگاه معلولان منطقه ۱۰ حضور داشته است، گفت: در این آسایشگاه، نوروزگاه با شکوهی شکل گرفت و من از شهرداری منطقه ۱۰ که فضایی صمیمی و معنوی را به وجود آوردند، تشکر می‌کنم.


بیشتر بخوانید: آمادگی شهرداری تهران برای مقابله با سیل مانع بروز بحران شد/ارسال ۷۰ کامیون مایحتاج مردم و نیرو‌های امدادی به مناطق سیل زده


عضو شورای شهر تهران ضمن تشکر از انجمن معلولان برای برگزاری هر ساله این مراسم تصریح کرد: باید نسبت به مناسب سازی مترو‌ها و معابر شهری برای معلولان اقدام شود تا آن‌ها هم بتوانند بدون محدودیت در فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی شرکت کنند.

انتهای پیام/

لزوم مناسب سازی معابر و متروها برای تردد معلولان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار